Gå til innhold

Beste proffessions for en healer (paladin)


Anbefalte innlegg

Min holy paladin har hatt engineering siden wow ble lanset, samme med alchemy.

Engineering er jo blitt en vits, og definitivt ikke noe poeng å ha for en healer.

Je har derfor bestemt meg for å kutte ut Engineering, og velge noe annet.men hva?

 

JC er noe jeg vurderer seriøst.

Enchanting vurderer jeg seriøst, men det er dyrt og ikke enklest å farme mats.

Tailoring er uaktuelt

LW er uaktuelt

Scribing er uaktuelt (er vel bare imba shoulder enchant som er bra)

 

JC er i grunnen det jeg tenker mest på, og har farmet nesten alt jeg trenger for å komme til 450.

 

Noen som har meninger?

Endret av b@rgen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
JC blir nerfed så, revurder på den.

 

 

Er bare nysgjerrig på kilden til dette. Kan du gi meg link så jeg kan lese

litt om det.

 

På forhånd takk. :)

 

Ikke mye de blir nerfet, men det skal bli sånn at de ikke passer inn i hvilken som helst plass, men må følge farger.

 

http://www.tentonhammer.com/node/68566

 

 

Skaff deg blacksmith så får du en ekstra socket i hands + wrist<3

Lenke til kommentar

Interessante svar.

 

Mitt andre proff er Alchemy. Fordelen med det er jo 2 timers flask, samt en trinket som jeg ikke bruker lenger.

 

Alchemy kan jo transmute en del gems som kan brukes til å lvle JC. Men det er ikke avgjørende, kan alltids få guldies til å mekke.

 

La oss si at jeg da dropper begge proffesions som jeg har i dag.

 

JC og BS har en fin synergi, men JC får en nerf (slutt på +27 int)

 

Mining og herb har jeg max på en annen char.

 

Tailoring: interessant, men usikker på om det er nok goodies i tailoring for en holy pala..

 

Glasgrekar: hands ??

Lenke til kommentar

Det er ikke slutt på gems som nå heter prismatic, men de vil etter patchen få en farge slik at du ikke kan putte dem i hvilken som helst socket for å få socket bonus. Og det blir dermed også vanskeligere å oppnå Meta gem requirement. Det er dette som er nerf'en ikke at prismatic gems slutter å eksistere.

Endret av Wowaddict
Lenke til kommentar

For en min/max'er så er det vel big deal, men for vanlige spillere så betyr ikke nerf'en til jc allverdens. Mister litt stats men ikke mye.

 

Jeg ville beholdt Alchemy og tatt JC i tillegg hvis jeg var trådstarter. Du sier jo at du nesten har alle mats for å lvle opp jc + at du har en annen char som kan farme mats.

Endret av Wowaddict
Lenke til kommentar

Skjønner ikke denne hypen om JC-nerfen. Det eneste som er tilfelle er at JC ikke er helt absurd iforhold til alle andre professions. JC gir fortsatt de største bonusene, selv om det bare er marginalt.

 

Uansett, som Holy Paladin:

Jewelcrafting gir meg absurde mengder Intellect akkurat nå, justert ned til 33 Intellect, Blacksmithing gir meg 32 Intellect. Det er de to eneste brukbare professions for paladins etter min mening.

 

- Skinning hadde gitt meg 32 Crit Rating, som ikke er så gæli.

- Alchemy hadde gitt meg 25 Intellect med Guru/Mighty Thoughts.

- Tailoring, Leatherworking, Inscription, Enchanting (lol 8int pretbc enchant(!).) Mining og Herbalism hadde alle sammen vært fullstendig ubrukelige for meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...