Gå til innhold

Booket fly, ikke betalt. Kommer det til å skje noe?


Anbefalte innlegg

Jeg og noen klassekamerater satt å forberedte oss til muntlig eksamen. Vi planla en flytur til et tilfeldig sted, som ble Madagaskar.

Jeg husker ikke riktig hvilket flyselskap dette var. Vi kom så langt at det stod at vi hadde booket plass, og at vi måtte betale innen 08.06.09. Når vi kom til dit vi skulle skrive inn kortnummer etc., stoppet vi og krysset ut alt.

Vi oppga adressen til den ene - smarte som vi var :blush: .

 

Kommer det til å skje noe hvis vi ikke betaler flyreisen etter 08.06.09 ?

Flybilettene blir lagt ut til salg igjen?

 

 

Btw, flybilettene var på rundt 160000,-

 

Håper på raskt svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg og noen klassekamerater satt å forberedte oss til muntlig eksamen. Vi planla en flytur til et tilfeldig sted, som ble Madagaskar.

Jeg husker ikke riktig hvilket flyselskap dette var. Vi kom så langt at det stod at vi hadde booket plass, og at vi måtte betale innen 08.06.09. Når vi kom til dit vi skulle skrive inn kortnummer etc., stoppet vi og krysset ut alt.

Vi oppga adressen til den ene - smarte som vi var :blush: .

 

Kommer det til å skje noe hvis vi ikke betaler flyreisen etter 08.06.09 ?

Flybilettene blir lagt ut til salg igjen?

 

 

Btw, flybilettene var på rundt 160000,-

 

Håper på raskt svar :)

 

Hvor skulle dere? første klasse til tokyo?

Lenke til kommentar
Jeg og noen klassekamerater satt å forberedte oss til muntlig eksamen. Vi planla en flytur til et tilfeldig sted, som ble Madagaskar.

Jeg husker ikke riktig hvilket flyselskap dette var. Vi kom så langt at det stod at vi hadde booket plass, og at vi måtte betale innen 08.06.09. Når vi kom til dit vi skulle skrive inn kortnummer etc., stoppet vi og krysset ut alt.

Vi oppga adressen til den ene - smarte som vi var :blush: .

 

Kommer det til å skje noe hvis vi ikke betaler flyreisen etter 08.06.09 ?

Flybilettene blir lagt ut til salg igjen?

 

 

Btw, flybilettene var på rundt 160000,-

 

Håper på raskt svar :)

 

Hvor skulle dere? første klasse til tokyo?

Les trådstarters innlegg en gang til =]

Lenke til kommentar

Du må nesten se på hvordan selskapet behandler reservasjoner, enkelte godtar ikke reservasjonen før det er betalt, men andre gjør det. Hvis dere har fylt ut all nødvendig informasjon og selskapet godtar reservasjonen uten at den er betalt enda så må dere se på hva selskaper sier om avbestilling, det koster som regel en del, men billigere enn flybiletten deres...

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar

Tusen takk for kjapt svar alle sammen!

Det ble heldighvis ingen tur til madagaskar :)

 

Flybiletten var ikke bindene før man hadde betalt, og flyselskapet var Travelpartner.no.

Kundesupporten på dette selskapet var helt elendig. Kom ikke lengre enn til en telefonsvarer som kun opplyste om at de ikke var tilgjengelige.

 

Lærer fikk snusen i det, og skal si det ble oppstyr :!:

Vi forklarte oss, og læreren sendte mail om at det bare var noen av hans elever som...etc. for sikkerhets skyld.

 

Alt skal nå være i orden :)

Lenke til kommentar

Joda, men vi fikk bekreftelse på at 3 plasser var reservert, og at vi måtte betale innen 23:00. Dette var nok til at vi ble engstlige, da bilettene kostet over 160'000kr! Hva om vi hadde måttet betale 70'000kr i avbestillingsgebyr, det hadde vert en fin start på hybel/videregående-økonomien vår :!:

 

Læreren vår fikk svar på mailen han hadde skrevet, og det var visst "inga problem" og "ref 725091 är avbokad".

 

Sånn kan det gå :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...