Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Foreldre som legger til sønn/datter på Face


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er nå kanskje for gammel til å ha noe å skjule for mine foreldre, men jeg har da begge samt venner av mine foreldre og meg på fjesboka.

Samme her. Problemet oppstår vel først når foreldre krever å få legge en til uten at en vil. På en annen side, er det mange som har det sånn? Det første som slår meg er fyllebilder fra fredagskvelden, den fella gikk broren min i.

Lenke til kommentar

Jeg ser ikke problemet egentlig, det må være opp til den enkelte å bedømme om de vil svare ja på en forespørsel. Og andre part må kunne akseptere at sønnen/dattera ikke vil ha foreldrene snikende på profilen.

 

Jeg hadde bare syntes at det var kult hvis mine foreldre hadde lagt med til på facern, det mest fordi de ikke har pc, men også for at jeg begynner å bli såpass gammel at jeg ikke bryr meg så mye om de finner ut hva jeg har gjort denne dagen/helga/whatever.

Lenke til kommentar

Jeg synes det er flott at flere foreldre kommer seg på Facebook, det er jo noe alle kan gjøre hvis de har lyst.

Mine foreldre har ikke profil på Facebook, men den ene bestemoren min og et knippe onkler/tanter har det, og det er bare gøy!

 

Hvis det er bilder eller informasjon om deg som det er for flaut å vise/fortelle om til mamma og pappa, da er det i hvert fall dumskap å ha det liggende fremme for halve verden å se på Facebook. Har du først lagt det ut på nettet, er det umulig å fjerne helt. Åpenhet og ærlighet er det beste!

Lenke til kommentar

Har ikke noen av foreldrene mine selv på facebook, men herregud, er det no stress? :p du kan jo velge å ikke godta dersom foreldrene legger deg til. Dessuten kan jo foreldrene dine lett finne ut hva du har skrevet på veggen din eller til noen andre på facebook bare ved noen tastetrykk, det ligger jo på nett, alle kan se det!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...