Jump to content
Sign in to follow this  
clawfing

Er kompletts tilbud på radeon 9500 modbart?

Recommended Posts

ja jeg tenkte det samme, men kunne jo hendt at de hadde fått inn et parti som var modbare..hadde vært fint for en fattig fyr som meg om det hadde funka, men får vel bare spara enda litt til da..

noen her som mener at jeg ikke bør kjøpe det sk hvis jeg har 4x agp og ikke 8x? Stod på en side at ytelsen var så bra med 8x. Ja det var bare den siden som jeg tenkte å kjøpe den fra. reklameprat.

du merker knapt forskjell på 4x og 8x

:yes:

AGP 4X eller AGP 8X er veldig liten ytelsesforskjell.

Venter selv et Raedon 9500 kort i posten som har 8X selv om jeg "bare" har 4X.

kjøpte kortet en uke før det kom på tilbud :grumpy: ...

Jeg leste hær på forumet at minne på 9500 kort som var modbart måte være i L form og det er ikke det på dette kortet.

Det er mest sannsynlig modbart(ca 1 av 5 kort er ikke det), men ikke til 9700, bare til 9500 pro. Men det er en ganske kraftig forbedring uansett. Gikk opp fra 9400 3dmarks til 11300 etter modding..

Jeg sendte en mail til komplett hvor jeg spurt om den var modebar. Jeg fikk dette lille svaret;

Hei

Dette har vi dessverre ikke oversikt over.

Ikke såå mye å få ut av det :cry:

Men sansynligvis er den ikke modebar. For å være sikker kunne noen sende mail som spurte om de hviste vilket forsendelse det er de selger, hvor lenge det er siden de fikk det inn o.l, eller om det er forskjellige forsendelser.

noen mener jeg bør gå for ati 9500pro MEN det er fordi det har støtte for dx9 noe som fx også har...UMULIG Å VELGE. ser fristende ut med fx 5600.

er dere lei nvida er det derfor?

9500pro er bedre en FX5600 i omtrent alle teste...se på www.tomshardware.com!!

Også kjører FX5600 med 5ns minne, noe som er totalt uakseptabelt om man skal overklokke.

noen mener jeg bør gå for ati 9500pro MEN det er fordi det har støtte for dx9 noe som fx også har...UMULIG Å VELGE. ser fristende ut med fx 5600.

er dere lei nvida er det derfor?

Vet ikke åssen det er med FX5600, men storebroren har ihvertfall en grusom viftelyd!

jepp....også alt bråket!!...huff....til og med FX5200 bråker...til og med radeon 9000pro slår det...og det har berre ei kjøleribbe