Gå til innhold

pvp vs pve gear


Anbefalte innlegg

Jeg tenker på dette fordi det til mange slotter kan være vanskelig å skaffe seg bra gear.

 

I mitt eksempel (er Dps DK) så er jeg på en server hvor det er svært svært vanskelig å både skaffe seg raidplass og det er svært få heroics som blir kjørt. Dette gjør at jeg ikke klarer å skaffe meg bra pve gear på "vanlig" vis.

 

Så spørsmålet er vel delvis; Hvilke pvp-items er også bra for pve?

 

Jeg leste på wowhead at DK deadly (eller hatefull....var ihvertfall epic season 5 gear) skuldrene var gode å plukke opp...selv til pve. Grunnet var at det var vanskelig å få bra pve skuldre til å droppe selv i raid og lignende.

 

Så noen av dere som har funnet noen gode pvp items som lett og med fordel kan brukes til pve? Eller aller helst brukes begge steder hehe...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

en rating på 1850 oppnår jeg neppe hehe...jeg har ingen å spille med, samt at jeg i bunn og grunn hater arena. Selvsagt kan jeg tvinge meg gjennom 10 kamper i uken, men tror ikke man klarer 1850 rating med dårlig gear og ulykkelighet hehe...

 

Det er vel bare dem top 10-15% som oppnår 1850 rating? (etter det jeg så i en arenatråd her inne)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...