Gå til innhold

Opijo treningslogg - Gutt 14 - Stronglift (Oppdatert førsteside)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mark: 48kg

Overhead press: 24kg

Knebøy: 30kg

 

Komentr:

Øvelsene var ganske lette, men jeg kunne ikke ta benk idag.. Brystet mitt er helt ødelagt :(

 

Får vel bare kjøre en haug med Rygg øvelser og noen øvelser der du ikke bruker brystet.. Har tenkt å ta en liten pause med stronglift til brystet blir bedre.. Når brystet blir bedre blir det full kjør med stronglifts

Endret av opijo
Lenke til kommentar

Logg Søn uke 3:

Knebøy: 32KG

Benk: 34KG

 

Komentar:

Treningsøkten idag var veldig kort , jeg har skadet brystet , men jeg klarte å fulføre Benkpress.. Men push ups og Chins er ganske vonde. Skjønner ikke at jeg klarer Benkpress men ikke push ups.

Jeg merker at knebøyen begynner å bli tung, og jeg må skjerpe tekniken. Benkpress er også litt tung men jeg klarer den med et smil.

Lenke til kommentar

Jeg har bredt grep på benken.. Det kan være at jeg har hatt alt for bredt grep.. Dæven , jeg må ta meg en dag og øve på teknikene. Men brystet har blit mye bedre nå, klarer iallefall chin ups , noe jeg ikke klarte når skaden kom

Endret av opijo
Lenke til kommentar

Logg Tirs uke 3:

Knebøy: 34KG

Overhead press: 26kg

Markløft: 52kg

Chin-ups: 6 - 3 - 4

Prone bridges: 40sec

 

Komentar:

Ganske bra treningsøkt idag, tok alle øvelsene med et smil og rettet tekniken på knebøy,mark og overhead.

 

Chin ups var litt dårlig idag synset jeg, til vanlig klarer jeg 9-15reps.

 

Btw , brystet har blitt mye bedre nå.. Bare noen par dager igjen :)

Lenke til kommentar

Chin og Chin-ups er to forskjellige øvelser. Ja , jeg gjør Chin ups riktig, det er vel ikke så mye å tenke på. Dra deg opp.

 

Men det som er litt dumt er at på treningstudioet jeg går har de ikke stang , men de har Chin stang. Så jeg får ikke hodet opp over stangen. Mens hjemme har jeg en Chin-ups/Pull-ups stang, og der klarer jeg å få hodet over stangen.

 

Syns 15 var vel mange i forhold til resten av øvelsane dine.

Jeg har trent Chin-ups en god del før jeg begynte med Stronglifts

Lenke til kommentar

I know i know , det var derfor jeg ikke klarte mer enn 6 stykker.. Jeg hadde ganske bredt grep, fordi stangen var sånn. Men hjemme har jeg en annen stang som er sammensatt og der klarer jeg lett 9 reps til 15 med hode over stangen.

 

Egentlig tar jeg Chin med omvendt grep.

Endret av opijo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...