Skyax Skrevet 4. juni 2009 Skrevet 4. juni 2009 Hei Lastet ned den nye MSN. Men den virker ikke. Prøver å logge på, men går ikke. Får heller ikke feilmelding. Hvis jeg avinstallerer den, og installerer den gammle igjen, så virker den gammle. Men jeg vil ha den nye! Hva er galt?
x3m_pl4yer Skrevet 4. juni 2009 Skrevet 4. juni 2009 Hvilket operativsystem kjører? Hvilken servicepack?
Spinner109 Skrevet 4. juni 2009 Skrevet 4. juni 2009 Prøvd å feilsøke tilkoblingen i Messenger (Alternativer->Tilkobling)? Hjalp meg tidligere da jeg ikke fikk logget på (og det ikke var noen spesiell grunn som jeg kunne finne).
Sinnapels Skrevet 4. juni 2009 Skrevet 4. juni 2009 Sjekk tid og dato på pc'n din Den logger ikke på viss det er for mye forskjell.
weebl Skrevet 4. juni 2009 Skrevet 4. juni 2009 fortell oss den tallkoden som står i feilmeldingen din
Skyax Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Skrevet 4. juni 2009 Jeg har XP Home Edition Versjon 2002 Service Pack 3. Kommer ingen feilmelding, det som frustrere meg Dato og klokkeslett er rett.
Hrodebert Skrevet 6. juni 2009 Skrevet 6. juni 2009 Husk å være nøye med å plassere innlegg og tråder i korrekt kategori. Spør en moderator om du er i tvil. Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til korrekt eller mer passende kategori. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå