Glasskonstruksjon Skrevet 3. juni 2009 Skrevet 3. juni 2009 Kunne ikke finne en slik tråd, så la oss samle info her. Har du/er du medlem i en norsk guild? Skriv navn på guild og server her (så kan jeg prøve å oppdatere denne posten). <Guild> - Server <Backbone> - Kazzak (Horde) <norges> - Stormscale (Horde) (kanskje en idè å skrive guild master også?)
Zarcaz Skrevet 3. juni 2009 Skrevet 3. juni 2009 Hei. vet ikke om dette passer her, men prøver meg. Jeg leter etter en norsk pvp guild på Frostmane. Class: Druid Specc: Balance/Resto Nick: Lowerboy har ikke det beste gearet, men gjør masse bgs for å få bedre pvp gear.
Tryllekunst Skrevet 3. juni 2009 Skrevet 3. juni 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=672114 oversikt over norske
EskilAJ Skrevet 12. juni 2009 Skrevet 12. juni 2009 Postene er fra 2006, veit ikke hvor oppdaterte de vil være :S
cowboy bob Skrevet 12. juni 2009 Skrevet 12. juni 2009 Mtp at en del servere ikke engang er på listen er den nok ikke så veldig oppdatert nei. Er et norsk guild på Doomhammer, som heter Fjortisfylla eller Fjortis Fylla.
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 12. juni 2009 Skrevet 12. juni 2009 <Backbone> - Kazzak (Horde) Guildmaster er antipop / idiotbox om du ville ha med det. Han har en lock også, men husker ikke det lange navnet :>
Leoron Skrevet 14. juni 2009 Skrevet 14. juni 2009 <Backbone> - Kazzak (Horde) Guildmaster er antipop / idiotbox om du ville ha med det. Han har en lock også, men husker ikke det lange navnet :> Lock= burtreynolds
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå