Zaddelion Skrevet 3. juni 2009 Skrevet 3. juni 2009 (endret) Hala! Jeg fikk plutselig lyst til å spille BF2142, Men blir møtt av den hatede "Sluttet å virke" meldingen. Ja, jeg har installert patchene fram til 1.50:) Ja, jeg har vista Jeg trenger akkutt hjelp her! Svar så fort dere kan ¨ Takker for alle hjelpsomme og uhjelpsomme svar. EDIT: Dette skjer når jeg starter spillet, får ikke startet det. Må ha hjelp! Blir gal! Endret 3. juni 2009 av Zaddelion
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 3. juni 2009 Skrevet 3. juni 2009 Prøvd å høyreklikke og velge "Kjør som administrator"?
Zaddelion Skrevet 5. juni 2009 Forfatter Skrevet 5. juni 2009 (endret) Prøvd å høyreklikke og velge "Kjør som administrator"? Opps! Ble litt utålmodig og glemte å tenke.. Skal prøve det nå- Håper det virker EDIT: Det virker fortsatt ikke... Endret 5. juni 2009 av Zaddelion
n4w Skrevet 14. juni 2009 Skrevet 14. juni 2009 Mitt tips ville vært å avinstallert spillet, installert på nytt og deretter patche igjen. Funket for meg når jeg spilte det for lenge siden.
Zaddelion Skrevet 16. juni 2009 Forfatter Skrevet 16. juni 2009 Mitt tips ville vært å avinstallert spillet, installert på nytt og deretter patche igjen. Funket for meg når jeg spilte det for lenge siden. Har gjort det omtrent 3 ganger..
n4w Skrevet 16. juni 2009 Skrevet 16. juni 2009 Tja, du kan prøve å starte PC fra vista/xp cden din. Også stille PCen tilbake noen måneder. Deretter installere og patche på nytt.
Zaddelion Skrevet 21. juni 2009 Forfatter Skrevet 21. juni 2009 Tja, du kan prøve å starte PC fra vista/xp cden din. Også stille PCen tilbake noen måneder. Deretter installere og patche på nytt. PS: Jeg hadde nettopp reinstallert windows vista når jeg startet denne tråden... Windows vista suger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå