Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden

Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

1. 1. Velg blant alternativene under

• PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker alltid "innleggsfinta". Det som kommer naturligst for tommelen. Jørgen er vel den som bruker finta mest kosekvent, kanskje ikke alltid til hans egen fordel. :D

Skrevet

Jeg bruker også stort sett innleggsfinte. Lurer på om AI reagerer forskjellig på de to, noen som vet om det er testet?

Jeg skulle gjerne, men har ikke med meg ps3en til skolen. Dessuten har jeg ikke spilt på månedsvis, hadde blitt grust.

Skrevet

Hva snakker du om? harhar.gif

Det var mot deg jeg gikk på soloraid med keeper i går, eller var det Kriss? blush.gif

Du var på et par bærturer mot meg husker jeg. Da jeg skulle kontre den i mål ble det dømt offside. :nei:

Skrevet

Husker ikke om du gjorde med mot meg, men du tar alltid skuddfinte med keeper :p

Forresten en jævlig merkelig kamp i går. I 90 minutter overkjører jeg deg, så tar du over i ekstraomgangene og vinner i det 120min :hrm:

Skrevet

Den kampen var helt syk. "Joe Hart: P" som jeg skrev til deg på melding.

Du har helt rett, aunmar. Jeg trenger den sikkert, men satser på at noen er med på noen kamper i kveld.

Skrevet

Holder dere inne LT når dere tar skuddfinte? Føler det funker bedre da, spesielt alene med keeper, eneste gangene keeper kaster seg til siden når jeg tar skuddfinte er når jeg holder inne LT.

Skrevet

Når jeg prøver å speide på spillere eller hente nye spillere, kommer det her opp: "du kan ikke inngå nye forhandlinger,fordi forhandleren din er for opptatt med pågående forhandlinger."

Hva skal det bety? utrolig irriterende

Hilsen fersk fifa10-spiller :)

Skrevet (endret)

Driver på med 100 online seire achievmenten, noe som er noe jævla herk siden kamper man vinner på quiits ikke gjelder. Har for øyeblikket 117 seire, men aner ikke hvor mange som har kommet på quits. Men er redd det er rundt 50. Har i alle fall kommet med til 58 plass i skrivende stund i norge på leaderbordet.

Ser forøvrig at du har en meget imponerende 18 plass TomHel. Desverre har du en høy DNF%. :thumbdown:

Endret av Teipball

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...