Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden

Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

1. 1. Velg blant alternativene under

• PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Prøv Dutch kommentator, ler meg i hjel. Kommer i stemmeskifte når han skal uttale bl.a Gourcuff. Riise blir til Riiiise. Omtrent det eneste jeg forstår er "vordehl".

Skrevet
Anbefales til alle sammen som tidvis går lei av "- Two words why they're so bad. - They can't defend. - That is two. - Oh yeah, ahahahahahaha yea right hah."

:grin:

Two words, Cant defend Martin. That's three words. -Yeah yeah hahahah allright yeah

Skrevet

Ingenting er som spanske kommentatorer, spesielt i virkeligheten. Synd det ikke er litt mer variasjon mellom hva de sier i spillet. Av en eller annen grunn taper jeg nesten alltid når jeg har på de spanske :p

Skrevet (endret)

Frode Olsen er jo wannabe spansk kommentator, da. "Gållllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll gålllllllllllllllllllllllllllllll". Spanjolene sier jo: "Goooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

oooooooooooooooooooooooooooooooool" osv, mens Olsen sier "gållllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll".

Edit, slenger med en video

Endret av Torstein!
Skrevet
Spørsmålet var jo om man kan styre ALLE spillerene. ;)

Som jeg og Kriss^ sa, JA, det funker å styre alle spillerne inkludert din VP. Du må derimot spille minst semi pro for at accomplichmentene skal telle.

Skrevet

Takk for kampene Kriss, herlig spilt, tror nok du skal klare deg fint mot Termo hvis du fortsetter sånt. Du leste jo nærmest alt av finter, noe svært få randoms gjør, morsomt :)

Haha, siste kamp med straffekonk avgjort 20 - 19 i din favør :p

Skrevet

Teipball: Hvordan gjør man dette på Xbox da? Når jeg spiller sesong så tykker man ned den høyre stikka (som brukes til finter), men skjer ingenting når jeg trykker på denne nå og ser ikke noen steder at det står at man kan styre alle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...