Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden

Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

1. 1. Velg blant alternativene under

• PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41

Anbefalte innlegg

Skrevet
Joda, på N64 og spesielt Mario Party der man skulle snurre sticken så fort man kunne over en viss tidsperiode sørget for ukevis med åpne sår inni håndflaten - MEN FIFA???? Skjønner ingenting, har ikke antydning til hverken vondt eller merker på noen av hendene/fingrene.

Word. Mario Party tok livet av meg. Jeg hadde nærmest kjøttsår i begge håndflatene og på tomlene i en periode, det var selvsagt verdt det, da jeg var kongen på det spillet, man må jo lide for suksess.

Latias, det er bare å venne seg til å bruke stick med en gang for du kan aldri bli ordentlig god med piltaster, særlig nå som spillet har kommet så langt med 360-movement. Jeg skjønner rett og slett ikke hvordan det ikke går an å like spaken, har elsket den siden begynnelsen, men jeg sliter overhodet ikke med gnagesår.

Vil du ha gnagsår spiller du Beijing 2008, det er jævlig det

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Var det dualshock 3 også?

Ja. Er vel bare 3 uker gammel også. Fikk den med min PS3 Slim som jeg fikk i julegave av eksen.

Da kunne du i det minste kasta den over hit. Jeg har 2 sixasis atm. :s

Edit: Di ble til du.

Endret av Schjellin
Skrevet
Da kunne di i det minste kasta den over hit. Jeg har 2 sixasis atm. :s

Hehe joa, men burde jo egentlig ikke kastet den i det hele tatt. Finner faen ikke den knappen som mangler heller.

Skrevet

Jeg er ihvertfall med, men det er jo latterlig mye stress å få spilt kamper. Kampavtaler, runde 1 blabla. Og det er ikke noe mine innlegg funksjon heller som gjør det vanskelig for meg. Vi får se hvordan det går.

Skrevet (endret)

Veldig rotete forum sammelignet med dette. Utrolig strengt og tungvindt hvordan man skal spille og avtale kamper også.

Det er dine innlegg der som er noe ala Mine Innlegg

Endret av Sindre :)
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Kanskje jeg skal melde meg på en slik forums-turnering. Hvor finner man de?

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Her selvfølgelig. Fifanorge ferdes jeg ei.

Skrevet
Her blant annet. Turneringen er i gang, men kjekt å ha den i mine innlegg, slik at det blir lettere å følge med når påmeldningen til neste turnering starter. ;)
Skrevet

Da vil jeg foreslå følgende:

1) Finn eksisterende supercuptråd

2) Følg med tråden, og vær klar til å melde deg på når cuppen er ferdigspilt.

3) Send en melding til steen_jadd som pleier å arrangere cuppen og spør om du får lov til å være med. Han elsker å svare på PM-er,så du kan gjerne også be om å få litt informasjon om cuppen.

Skrevet

Fifanorge var jo helt utrolig, og det negativt ment. Kampavtaler og attpåtil kamprapporter.. Målscorere etc. Nei takk, slikt stress holder jeg meg for god for. Mørkt, liten skrift og rotete ellers. Holder meg her! ;)

Skrevet

Takk for tipset om å bruke sticken. Har nå vunnet 14 av de siste 15 onlinekampene, alt blir så mye lettere når man bruker den. Enkelte ganger at spilleren går med ballen over linja, men det går nok over med en gang jeg blir ordentlig vant til sticken. :wee:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...