Gå til innhold

Kommentar: Microsofts E3-presentasjon (X360)


Anbefalte innlegg

Joda, selvsagt er dere bare brukere dere også. Men kan ikke huske å ha sett at moderatorene har vært uenige med skribentene. Noen av moderatorene har en tendens til å komme til unnsetning med en gang brukere er uenige med skribentene.

 

Men Alastor, tror du slike tilbake meldinger som brukerene får hos skribentene her på siden har kommet til å fungert særlig bra ute i the real world?

 

Om en kunde kommer bort å forteller en ansatt på f.eks. expert at han synes det er dumt at den prisplakaten er skrevet slik og satt på den plassen som den står fordi den lett kan misforståes, så skal den ansatt stå å forklare kunden at han bare ikke forstår meningen med den, samt at de andre ansatte skal storme til å forsvare han som satte opp plakaten.

 

Nei, det rette er å si det slik som dette: Quote fra HelloKjersti.

 

Vi leser det dere skriver og tar det til oss. At dekningen av E3 ikke ble fyldigere, beklager vi også. Helst skulle vi selvsagt hatt en egen representant tilstede på messen, men vi er rammet av de samme innsparingene som traff Amobil i februar under MWC (http://www.amobil.no/artikler/amobil_ikke_til_mwc_2009/67784).

 

Det tar tid å få en såpass stor side oppe og gå, det er ikke gjort i en håndvending. Flere frilansere er nå neste steg på veien.

 

Derfor må vi også tåle kritikk når sakene vi serverer ikke står til enkeltes forventninger. Det er en del av hverdagen for oss som skriver og har såpass tett kontakt med leserne våre.

 

I stedet for all den kveruleringen Tryggve har kommet med.

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva jeg mener og ikke mener har da fint kommet fram i tråden, du får lese igjennom og se hvor mye jeg "forsvarer" ditt og datt :).

 

Og jeg er forøvrig ingen "ansatt", derimot så ville jeg kanskje ha vært en annen kunde i butikken som forsøkte å uttale meg om samme sak.

 

Ønsker du å vite mer om en moderators rolle på diskusjon.no vs tek.no-nettverket (som diskusjon.no forøvrig ikke er en del av), send meg en PM.

Lenke til kommentar

Jeg vil bare si at de som er misfornøyde med kommentarene, ikke representerer alle leserne. Nå skal jeg ikke forsvare alt Spillverket har gjort etter publiseringen av kommentarene, men det er faktisk ikke sånn at kunden alltid har rett. Det vet de som har jobbet med salg og service. Det er tydeligvis mange her som ikke har lært og ikke skjønner seg på slike subjektive kommentarer. Da bør man heller forklare dem dette enn å legge seg flat. Dog var det neppe lurt å svare sarkastisk tilbake.

 

Det er som regel lettere å rette seg etter de negative kommentarene og de som skriker høyest, i frykt for å fornærme noen. Men dette har en tendens til føre til trygge, informative men akk så tannløse og kjedelige saker. Jeg håper ikke at Spillverket legger seg på dette nivået. Da vil jeg heller bli fornærmet av en dårlig sak en gang i blant, enn å lese rene produktbeskrivelser.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Folk bryr seg ikke om historien til HALO?

Kanskje du ikke gjør det, men ei kan banne på att flere andre gjør,

inkl. meg selv :yes: Har alle HALO bøkene og alle spillene hittils, og historien er virkelig fengende hvis man bare gidder å gi den en sjangs! Historien kan virke litt "barnslig" kanskje, mtp,

aliens, faster-than-light reiser osv, men alt i alt så synes ei

det er ett rimelig bra sci-fi eventyr! Ei er 21 og kan med hånda på hjerte si att historien i HALO fenget meg ved første gjennomspilling av HALO: CE.

 

L0rdi

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...