Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan skal puppene være?


Anbefalte innlegg

Hvordan ønsker menn at puppene til kvinnene skal være?

 

Jeg har fødd to barn, har store komplekser med puppene mine, for føler de er mer slappe etter fødslene.

Hadde en diskusjon på en felleslinje på chat på nettet en dag anngående dette. Var menn som sa til meg at menn

bare ønsket faste struttende pupper, dersom de henger litt så er det ingen som vil ha sex med vedkommende.

Så jeg begynte å tenke på å ta silikon.... hehe....

 

Jeg synes selv at jeg er pen ellers, men er ikke så fornøyd med at puppene mine er litt slappe....Og ihvertfall ikke når jeg får høre slike kommentarerer som jeg fikk høre av disse mennene.....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes kroppen min er ikke så værst sammensatt...

Jeg har lange passe slanke bein, har hofter, fin fasong på rompen, og ansiktet mitt er ovalt.

Men liker ikke puppene mine helt.... Litt slappe etter fødsler , det er de... Men synes ikke de er stygge heller....

Men fikk høre på en chattelinje, at puppene skulle være helt faste, var de litt bløte og hengende, så var jenten stygg.... Og jeg tenkte: er det bare det som teller? Jeg synes jeg har fin kropp ellers.... Mens puppene mine er passelig store, og ser ikke fæl ut selv om de ikke er så faste som de var før jeg fødte.

Lenke til kommentar

tja... irrelevant saa lenge dehar digg form. Alder/paakjenning vil alltid paavirke.

Det er en overfokusering paa pupper, mener naa jeg, som gjór at saa mange faar komplekser. Ikke tenk paa silikon bare fordi umodne gutter paa en chattelinje forteller om deres preferanser som de aldri klarer aa lande...

Lenke til kommentar

Var en mann på en chattelinje... som begynte å slenge ut på fellesen, at jeg hadde hengepupper, og at derfor ville ingen ha meg osv..... Jeg vet ikke om jeg mulig har gitt han avslag før... om det var derfor.... Men jeg tok meg litt nær av det, siden jeg satt og filmet meg selv i en lett singlet, fra halsen og ned.....

De andre mannfolkene på chatten sa at jeg var den deiligste de hadde sett der inne.... Men likevel, en slik kommentar sårer litt...... Og da tenkte jeg : silikon..... men liker menn silikon da?

Lenke til kommentar

Det er bare en mann som har nevnt det. På en annen side kan det hende alle de andre bare prøvde å få seg et lite show, noe som er vanlig på chat. Det hadde vært fint å legge ut et bilde så vi kan bedømme. Men det høres ut for meg som at du ikke trenger silikon.

Lenke til kommentar
Jeg liker ikke jenter med silikon...

 

Jeg synes selv at jeg ikke ser så værst ut... Men rart hvor fokusert man kan bli på utseende sitt... Det er jo det man føler gir lykke i livet.... Jeg er singel, og tenkte mitt da den ene mannen på chattelinjen begynte å skrive på felleslinjen : at puppene mine var hengete og stygge, og at det var sikkert ingen som ville ha sex med meg pga dem..... Mens de andre skrev at jeg var den flotteste jenten der inne..... Men jeg vet jo at puppene mine ikke er så faste , har mellomstore bryster og de er litt slapp, men samtidig så synes jeg ikke de ser skremmende ut......

jeg veier 54 kg, og mannen der inne kommenterte også at jeg hadde litt mage..... Skal man være helt strak gutter?

Jeg synes kroppen min er fin i sammensetning i forhold til de fleste i min alder ihvertfall. Men jeg har jo enkelte ting jeg kunne rettet på jeg også som alle andre....

Lenke til kommentar

Hengepupper er langt bedre enn silikonpupper, og ser utrolig mye penere ut også.

Hvorfor bry deg om en persons sine idiotiske utsagn?

Man har ingen garanti for hvem disse folkene er som du møter på slike rom, så jeg ville hverken tatt meg nær av eller endret livstil på grunn av noe noen sa der.

Men hey, er det aller viktigste i livet å se bra ut med bh på så er det bare å hive inn plastikk, men så lenge de er i løse lufta er silikon både stygt og lite opphissende saker ;)

Lenke til kommentar

Først det som er lettest å svare på:

 

BMI = vekt (i kg)/høyde² (i m)

 

167cm og 54kg gir en BMI på 19, så du er ikke overvektig og langt ifra feit:

  • BMI under 18,5 = undervektig.
  • BMI mellom 18,5 og 24,9 = normal kroppsvekt.
  • BMI mellom 25 og 29,9 = overvektig.
  • BMI 30 og over = fedme.
  • BMI 35 - 39,9 = fedme, klasse II.
  • BMI 40 og over = fedme, klasse III (ekstrem fedme).

Jeg har en BMI på 23 og kan ikke regnes som hverken overvektig eller feit utifra utseendet!

Du har nok ingenting å frykte der! ;)

 

Angående pupper foretrekker jeg personlig litt over "en håndfull" store, silikon takker jeg personlig nei til. Form og fasthet har relativt lite å si, det kommer i svært stor grad an på resten av kroppen de sitter på hva som ser best ut. Men når alt kommer til alt, puppene til seksualpartnerne mine har jeg lagt fint lite vekt på, og jeg har vært borti både fra små til store og faste til slappe uten at det egentlig har hatt noe å si for meg.

 

Min konklusjon: ignorer "prepubertalttenkende smågutter" som bryr seg kun om hvordan puppene dine ser ut, de er ikke verdt å ofre en tanke! Ekte mannfolk som ser hele deg som den du er, inkl. både kropp og sinn, er de du vil gå etter! :thumbup:

Lenke til kommentar

BMI er også ikke egentlig så god å bruke på enkeltpersoner da, mer for å lage et slags gjennomsnitt i større grupper. Men nei, du høres ikke særlig feit ut :)

 

Høres ut som du har en ganske fin kropp "ellers", og siden puppene dine er den kroppsdelen du kanskje har mest å utsette på, så henger du deg opp i dette, bare pga puppene dine er relativt "på et lavere nivå" enn resten av kroppen, selv om de for seg selv sikkert er meget flotte pupper.

 

Tror du skal tenke mindre på det, og ikke høre på random menn på nett :) Fins mange freaks, og han var sikkert ikke særlig oppegående.

Lenke til kommentar

Silikon kan i noen tilfeller se pent ut hvis man ikke overdriver (slik jeg vil tro de aller fleste gjør), men det skal vel ikke så mye mer en noen gode bh'er til for å gjøre hengepupper til å se bra ut.

 

Dessuten er naturlige pupper mye deiligere å ta/kna på enn hva silikonpupper er.

Lenke til kommentar

Pupper skal være tilgjenglige. Om jeg ikke har sjans til å kose med dem spiller det ingen rolle hvordan de ser ut. Kan jeg kose med dem så sitter de nok på ei jeg vil kose med og dermed er puppene bare en liten del av puslespillet.

 

Så det blir umulig å gi noen fasit på hvordan pupper skal se ut. Selv om man sikkert kan bruke det gyldne snitt på dem også..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...