Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Toyota Carina II herjebil..Deler?


Anbefalte innlegg

Jeg har stående en vel og merke(!) hissig Carina II 84 mod. som jeg har og skal bruke som herje bil. Men den fikk endel skader i sommer, så for å få den på beina igjen burde blant annet front-vindu, front-fanger, bremser og eksos potte byttes.

 

Som sagt så er det kun for herjing bilen skal brukes, og ikke som dagsbil. Så blant annet på noen dele biler på autodb, hvor delene som jeg trenger faktisk er i god stand. Det første jeg tenkte på var vinduet, dette er vel noe man kan gjøre selv?

 

Og må bilen være av samme årgang som den jeg har for at alle deler skal passe?

 

 

 

________________________

Og når vi er innpå emnet, bytte av clutch på en gammel mazda, mye arbeid, dyrt?

Endret av KarmaZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Å faen... :p Ja, det vil jo tiden vise. For koster vel skjorta å få en ekspert til å gjøre det?

ekspert ? er den limet så er den limet! det er nokk billigere å få kjøpt en ny frontrute ja. hva har skjedd med den du har ? er hele ruta knust ?

Lenke til kommentar
Når jeg sa ekspert så mente jeg altså kjøpe nytt og evt. få en som kan det til å innstalere vinduet. Men den som jeg har nå er delvis knust ja. Den knuste etter at det ramla noe ned på det

 

Er det ikke enklere og bare skaffe seg en annen herjebil? Skal du virkelig bruke flere tusen kroner på noe du igrunn bare skal ødelegge?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...