Gå til innhold

støv under iphone-skjermen min!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Plutselig her en dag oppdaga jeg at jeg har fått noe støvgreier under skjermen på min iphone 3g. jeg FATTER ikke hvordan det har kommet inn der, i nederste venstre hjørne, men det ser sykt ille ut. hvordan i all verden kan dette ha kommet inn, og viktigst av alt: hvordan blir jeg kvitt det???

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Telefonene er ikke tette, og jeg tipper du har hatt den ubeskyttet i lommen.

Du kødder med meg?? Den er ikke TETT?? Har ikke noe beskyttelse på den nei, men jeg passer på å aldri ha den i samme lomme som nøkler og sånt som kan lage riper. Men beskytte mot vanlig støv?? Apple overrasker til stadighet, men desverre ikke i positiv forstand!

Det er vel temmelig vanskelig å bli kvitt støvet og da?

Skrevet
Du kødder med meg?? Den er ikke TETT?? Har ikke noe beskyttelse på den nei, men jeg passer på å aldri ha den i samme lomme som nøkler og sånt som kan lage riper. Men beskytte mot vanlig støv?? Apple overrasker til stadighet, men desverre ikke i positiv forstand!

Nå har ikke jeg lest databladet til iphone, men tipper den ikke har noe IP-kode som tilsier at den er støvtett. Du finner ikke mange telefoner i markedet som er støvtette.

http://en.wikipedia.org/wiki/IP_Code

• 2 uker senere...
Skrevet

Der jeg jobber, selger vi iPhone. Har til dags dato ikke fått klager på støv under skjermen. Heller ingen av de jeg kjenner som har iPhone har fått støv under skjermen. Så enten har du vært uheldig med akkurat ditt eksemplar, eller så har du unaturlig mye støv i lommen :)

• 3 uker senere...
Skrevet

Vi selger også iphone, og har aldri hørt om ditt problem, hehe.

Det du kan gjøre er selvfølgelig å sende den inn på reperasjon, det er nok det eneste. Det er jo opp til deg om du gidder å være uten iphone i 2 uker. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...