Gå til innhold

Hjelp til søknad!


roy64

Anbefalte innlegg

Heisan, har et lite problem her så jeg gjerne ville lufte med noen andre.

Jeg får ikke noen lærlingjobber frammover. Så jeg skal søke meg inn i militæret. men saken er, der jeg skulle søke meg inn (2.bataljon) var fullt.

 

Men jeg skulle alikavel sende in en skriftelig søknad. Og jeg sliter litt me slike ting, for jeg klarer ikke å ordforlegge meg riktig. noen som virkelig har lyst å hjelpe meg her. Desp etter fort hjelp her

 

Setter pris på all hjelp!

 

MvH Roy

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det oppsett til offesielt brev du trenger? fordi det kan jeg nok gi deg. men jeg vet ikke helt om jeg kan hjelpe deg med å ordlegge deg.

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1109532&hl=

 

Der ligger det word fil på både cv og søknad. Søknaden er skrevet etter norsk standard, får du ikke åpnet word så ligger det et bilde der av hvordan det skal se ut.

Endret av Perrern
Lenke til kommentar
Er det oppsett til offesielt brev du trenger? fordi det kan jeg nok gi deg. men jeg vet ikke helt om jeg kan hjelpe deg med å ordlegge deg.

 

åh fort svar. nydelig:P

 

Ja eller det blir mer som en søknad til 2.bataljon da vist du skjønne.

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om det er noe spesielle søknader innenfor militæret :p fordi jeg ikke har vært der selv. Men Norsk standard pleier å holde ganske bra, det er sånn "proff" oppsett. Bare se i posten min, altså første svaret. er en link der.

Endret av Perrern
Lenke til kommentar
Jeg vet ikke om det er noe spesielle søknader innenfor militæret :p fordi jeg ikke har vært der selv. Men Norsk standard pleier å holde ganske bra, det er sånn "proff" oppsett. Bare se i posten min, altså første svaret. er en link der.

 

Å takk altså. lifesaver:)

Takker å bukker for svaret :thumbup:

 

killswitch--- Ja vet at toget er godt, men har snakket med dem. Så jeg er på god vei

 

Thx begge to :new_woot:

Lenke til kommentar
Toget til 2. BN er nok dessverre fulgt, allerede i uke 17 fikk man avslag ved kontakt til VPV. Men 2. BN har jo nytt innrykk i januar, der kan du nok enda snike deg med.

 

Nuvel, helt fult er det vel ikke før rekrutten begynner. Kan godt se for meg endel faller ifra utover Juni og Juli mtp. skoleplasser o.l?

Lenke til kommentar
Nei herrehelvete.

 

Unnskyld meg, men når jeg ser folk skrive "toget er fulgt", "toget er godt", og "toget er fult" rett etter hverandre, begynner jeg virkelig å lure på om dette er en konspirasjon.

 

Haha. Jeg skrev da ikke "toget er fult", ungemann. Jeg skrev riktignok fult med én L, noe jeg har gjort hele livet. Gammel vane, vond å vende.

Lenke til kommentar

Situasjonen endrer seg nok fra år til år. Som sagt, han jeg kjenner ringte VPV i begynnelsen av april, da var det ikke mulig å komme seg inn i høstinnrykket til 2. BN. Og ja... Han maste så godt han kunne og ringte over flere dager uten hell.

 

Men det skader aldri å prøve.

Endret av Killswitch
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...