Gå til innhold

Junifest 2009 - Kellendil -Lære å bruke min nye 50mm 1.2 AIS


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takker så mye :)

 

For å oppsummere min egen junifest litt:

 

Jeg synes kansje jeg har overvurdert meg selv litt. Kandidat var nok kansje rett nivå, men jeg leverte nesten på hardcore nivå, og det ble for mye for meg. Jeg føler at det som preger "festen" min er reserveløsninger, og selv om jeg har mange bilder jeg er fornøyd meg, har jeg mange flere jeg kunsje bare burde latt vær å legge ut.

 

Men men, det er en leksjon jeg tar med meg videre.

 

Når det gjelder selve utfordringen, så synes jeg det har vært veldig lærerikt, og jeg synes jeg sitter igjen med mye for å ha tvunget meg selv til å faktisk går ut å bruke objektivet så nær som hvær dag. Det fører definitivt mye posetivt med, selv om jeg ikke var happy med bildene alle dagene.

 

Bare det å tvinge seg selv til å ta med kameraet når man er ute å farter, slik at det blir brukt, er en veldig positiv ting. Resultatet er at jeg sitter igjen med dokumentasjon av ting og tang som jeg normalt ikke ville hatt.

 

Så alt i alt har junifesten vert en kjempeposetiv opplevelse for meg, og jeg håper jeg har ork til å vere med i august også.

 

Tusen takk til alle som har kommentert, og beklager til de jeg ikke har kommentert på selv. Siste uken ble det dårlig både med bilder og kommentering på meg, men det hadde å gjøre med ting som skjedde i livet mitt som jeg ikke kan kontrollere selv :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Artig å se hvor mange fine bilder du har tatt med linsa. Det var meg du kjøpte den av :-)

 

Og som jeg nevnte på e-post, jeg angret såpass på salget at jeg liksågodt kjøpte enda en 50mm f1.2 AI-S. Den var heldigvis i like bra, om ikke hakket bedre stand enn den jeg solgte til deg ( for samme pris ).

 

Den konkurrerer med min nye 14-24 om å sitte på kameraet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...