Erav Skrevet 27. mai 2009 Skrevet 27. mai 2009 Hei, enkelt spørsmål fra broren min Hvilke av disse spillene anbefales. Han har generals, men er på utkikk etter en litt nyere type men samme teknologi (Ikke wc3 opplegg) Noen som har no?
Überadri Skrevet 27. mai 2009 Skrevet 27. mai 2009 Command & Conquer: Red Alert 3 kan anbefales Litt mer framtid enn nåtid da (men ingen orker!).
Überadri Skrevet 27. mai 2009 Skrevet 27. mai 2009 Hehe, er faktisk meget enig der Men tenkte det var litt gammelt.
Zeph Skrevet 27. mai 2009 Skrevet 27. mai 2009 Red Alert 2 og Red Alert 2 funker bra. Har spelt så mykje RA2 at det er min store favoritt, ikkje noko problem å spele den dag i dag, men kanskje ikkje like interessant for ein som aldri har prøvd det før. I så fall vil eg anbefale RA3.
Slash575 Skrevet 28. mai 2009 Skrevet 28. mai 2009 Hei, enkelt spørsmål fra broren minHvilke av disse spillene anbefales. Han har generals, men er på utkikk etter en litt nyere type men samme teknologi (Ikke wc3 opplegg) Noen som har no? Det må nok bære Red Alert 3
vikingkylling Skrevet 28. mai 2009 Skrevet 28. mai 2009 Red Alert 2 og Red Alert 2 funker bra. Har spelt så mykje RA2 at det er min store favoritt, ikkje noko problem å spele den dag i dag, men kanskje ikkje like interessant for ein som aldri har prøvd det før. I så fall vil eg anbefale RA3. Du har nok rett i at du har spilt RA2 for mye, for du mente vel RA2 og RA3 funker bra? Jeg elsket det første Red Alert, men mye på grunn av at det var fort gjort å redigere en liten .ini-fil for å hærje med spillet. Fienden har tanks, fly, kamphunder og folk med raketter? Hva så? Jeg har en udødelig Einstein med to tesla-kanoner i stedet for hender. Jeg gikk fort lei Red Alert 2, men ikke fordi det var et dårlig spill. Jeg likte ikke historien noe særlig, skuespillerne var rimelig dårlige, gameplayet kjedelig og så videre. Det fenget aldri helt. Red Alert 3 spilte jeg bare en liten stund før jeg gav opp. Det var en klar forbedring fra RA2 på mange måter, men nå kunne man ikke spille alene lengre. I stedet ble man nødt til å ha en stokk dum AI med seg som co-partner. Når han i tillegg får alle de kule enhetene gadd jeg ikke i lengden. Det første Command & Conquer er en klassiker, men begynner nok å dra på årene. Jeg spilte aldri det neste, men spilte C&C3 en god stund. Problemet der var at det (imho) fokuserte alt for mye på å bygge en hær så raskt som mulig og knuse den andre. Man kunne ikke ta det med ro og planlegge noe særlig over tid. Ellers har vi jo selvsagt C&C: Renegade. Om du får tak i det er det absolutt verdt en titt, skjønt ikke fordi det er bra...
Whalecore Skrevet 29. mai 2009 Skrevet 29. mai 2009 Om du liker å spille på nettet så er Red Alert 3 å anbefale.
Zeph Skrevet 29. mai 2009 Skrevet 29. mai 2009 Ellers har vi jo selvsagt C&C: Renegade. Om du får tak i det er det absolutt verdt en titt, skjønt ikke fordi det er bra... Hey, hey...spelte det aktivt online i 3-4 år.
Whalecore Skrevet 29. mai 2009 Skrevet 29. mai 2009 Multiplayer-delen på CNC Renegade var faktisk ganske bra! Det var gøy å se CNC-enheter og bygninger på nært hold.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå