Gå til innhold

Jeg har valgt feil utdanning -hjelp!


Anbefalte innlegg

Farmasi i Tromsø, Master har de siste årene ikke fylt opp alle plassene engang. Vi var vel 33-34 stykker og det var 35 plasser. Bare to timer med fly til Oslo;) Bor selv i Telemark, er ikke stort problem å bo så langt unna. Kan komme deg hjem på 6-7 timer egentlig....Flyene går ofte...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Farmasi i Tromsø, Master har de siste årene ikke fylt opp alle plassene engang. Vi var vel 33-34 stykker og det var 35 plasser. Bare to timer med fly til Oslo;) Bor selv i Telemark, er ikke stort problem å bo så langt unna. Kan komme deg hjem på 6-7 timer egentlig....Flyene går ofte...

 

Men så må du vel stå i samemanntallet også.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 5 måneder senere...

Jeg tenkte det ikke var noen vits i å lage en ny tråd.

 

Jeg bestemte meg i alle fall for å fullføre utdanningen, så får jeg se hva som skjer videre.

Det er vel lurt å prøve ingeniøryrket før man eventuelt begynner på noe annet? Og hvordan tror dere man egentlig stiller i jobbmarkedet i et mannsdominert yrke, når man bare er en liten jente? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Hvorfor er det lurt å prøve ingeniør yrket? Det kan være lurt hvis du fortsatt er usikker, men liker du ikke ingeniør og har lyst å lære mer om farmasi vil jeg anbefale deg å studere farmasi.

 

Om du er jente eller ikke bør være irrelevant.

Endret av Eiiid
Lenke til kommentar
Det er vel lurt å prøve ingeniøryrket før man eventuelt begynner på noe annet? Og hvordan tror dere man egentlig stiller i jobbmarkedet i et mannsdominert yrke, når man bare er en liten jente? :dontgetit:

Gjør det du har mest lyst til. Det er vel stor fare for at du vil stå sterkere i jobbmarkedet bare pga du nettopp er "en liten jente".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...