Gå til innhold

Spilletid på WoW!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har kjøpt meg alle 3 WoW spillene og vil stoppe spille tiden min, pga. jeg spiller cod4 fortide. Så tenkte jeg å starte spilletiden igjen etterhvert.

Takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tolker det som at du lurer på hvordan du kan stoppe/fryse kontoen? isåfall kan det ordnes ved å logge inn på kontosidene på wow-europe.com

Skrevet

Om du har betalt for en måned og det nå fks. har godt 15 dager av den måneded, kan du ikke fryse kontoen din og få igjen disse 15 dagene senere btw ;)

Skrevet (endret)
Om du har betalt for en måned og det nå fks. har godt 15 dager av den måneded, kan du ikke fryse kontoen din og få igjen disse 15 dagene senere btw ;)
Haha klarte og ikke legge merke til at det sto "Ikke få igjen" Sorry. Endret av Lightningwolf
Skrevet

han mener at om du har spilt i 15 dager så vil du ikke få de 15 dagene tilbake om du fryser ned kontoen din, men du vil ha de resterende 45dagene igjen om du har kjøpt et 60dagers gamecard

Skrevet

Ja, en kompis av en kompis:P kjøpe wow via wow-europe med VISA (samme gjorde jeg) han kunne fryse accounten. f.eks. man har spilt 15 dager, man fryser accounten i 2 uker og man har fortsatt 45 dager igjen når man "starter" accounten igjen!

Skrevet

Med mindre Blizzard har forandret noe nylig, så kan ikke du "pause" en abonnementsperiode. Alt som skjer når du fryser kontoen er at visakortet (om du betaler med kort) ikke blir belastet flere ganger automatisk, kontoen vil fortsatt være aktiv til den abonnementsperioden du allerede har betalt for er over.

Skrevet
Med mindre Blizzard har forandret noe nylig, så kan ikke du "pause" en abonnementsperiode. Alt som skjer når du fryser kontoen er at visakortet (om du betaler med kort) ikke blir belastet flere ganger automatisk, kontoen vil fortsatt være aktiv til den abonnementsperioden du allerede har betalt for er over.

RIKTIG

Skrevet

Jeg har frosset kontoen flere ganger og det har bestandig vært slik som E-Ton skriver.

Man får ikke spilletida man har igjen til gode men kan spille til tida har gått ut.

Så hvis du senere vil åpne kontoen igjen så må du betale for å spille fra dag 1.

Skrevet

Jeg har frosset kontoen flere ganger og det har bestandig vært slik som E-Ton skriver.

Man får ikke spilletida man har igjen til gode men kan spille til tida har gått ut.

Så hvis du senere vil åpne kontoen igjen så må du betale for å spille fra dag 1.

Hvordan gjør jeg dett da?

Skrevet
Du skal da altså trykke på "Cancel account" helt nederst på account management-siden.

Frysen man den da`? så kan man fortsette på de dagene man har igjen senere?

Skrevet
Du skal da altså trykke på "Cancel account" helt nederst på account management-siden.

Frysen man den da`? så kan man fortsette på de dagene man har igjen senere?

Nei, hva får deg til å tro at dette er mulig? Hvor mange ganger må vi si at det ikke går ann?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...