Gå til innhold

Vurderer å kjøpe gamecube...


Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å kjøpe gamecube etter alle de gode ordene om metroid prime og wind walkers, men jeg er fortsatt usikker...

 

Hvor får jeg kjøpt gamecube billigst?

 

Jeg hadde kanskje tenkt å kjøpe den gamecube pakken som inneholder konsollen og wind walkers, + de to ekstra zelda spillene, hvor kjøper jeg denne pakken og hvor mye koster den? :roll:

 

Jeg synes ocarina of time var et utrolig bra spill, men hvordan er wind walkers i forhold?

Er det bedre?

 

Og en ting til, hvor mye koster et memorycard til gamecube, og holder det med 8mb? (Er vant med 8gig på xbox'en :p )

 

Takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kjøp deg et 251 memory card...og alltid kjøp offisielle kort..så skal det holde i evigheter. Det kommer også nye minnekort snart som er på størrelse med frimerker og kan lagre mye mer enn disse vanlige kortene. Tror ikkje du skal måtte slite med lagring nei..

Lenke til kommentar
kjøp deg et 251 memory card...og alltid kjøp offisielle kort..så skal det holde i evigheter. Det kommer også nye minnekort snart som er på størrelse med frimerker og kan lagre mye mer enn disse vanlige kortene. Tror ikkje du skal måtte slite med lagring nei..

 

Hvor mye koster et 251 memorycard? :roll:

Lenke til kommentar
kjøp deg et 251 memory card...og alltid kjøp offisielle kort..så skal det holde i evigheter. Det kommer også nye minnekort snart som er på størrelse med frimerker og kan lagre mye mer enn disse vanlige kortene. Tror ikkje du skal måtte slite med lagring nei..

 

Hvordan skal minnekort på størrelse med frimerker passe inn i GC-en? Uansett. Synes de som er nå er på størrelse med de største frimerkene. Hvis vi da snakker om areal.

Lenke til kommentar

Selv kjøpte jeg Gamecube, Metroid Prime og et 59 minnekort for 1855,- på elkjøp.

For å rette opp et par småting, Ocarina of Time er et N64 spill, men Master Quest som det nå blir kalt, er egentlig et 64DD spill.

 

Pakken vet jeg ikke hvor er å få kjøpt enda, men jeg vil tippe at prisen ligger på rundt en 2000kroner.

 

Men gamecuben er absolutt verdt det etter min mening.

Lenke til kommentar

Hai!!!!

Jeg vet hvor du får kjøpt pakka hvor du får med Zelda og et minnekort.http://www.spiderman.no/shop/asp/prodtype.asp?prodtype=119&ph=&keywords=&recor=&SearchFor=&PT_ID=

Gå til linken over, og ned på ting nr.27 :yes:

Prisen ligger på 1990kr. Men du kan jo også kjøpe pakka som koster 1495kr på www.elkjop.no, hvor METROID PRIME er med og så kjøpe Zelda etter på til 529kr på http://www.tbcgames.no/.

Som du kanskje forstår har jeg også vurdert å kjøpe pakka.

Håper dette hjelper litt :wink:

Lenke til kommentar
@ erling.

 

Sikkert via en adapter. :roll:

Mener jeg så en slik, den brukte mmc kort tror jeg..Eller så var det smartmedia kort.. :roll:

 

SD kort er det!

Har lest det samme som deg =)

Tror du skal få kjøpt de allerede på Lik-sang .. Men det forutsetter att spillene er laget for det. Og det er det vel ingen som er enda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...