Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gravid av tørrpuling?


Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Og for de som lurer: tørrpuling kan være ganske ubehagelig. Jeg liker ikke å få trusa mi "stappet" opp i fitta, og siden det har lett for å skje når man tørrpuler, synes jeg at tørrpuling har en tendens til å være ganske ubehagelig.
Hehe, nå så jeg for meg en huleboermann prøvde å poke kuken gjennom trusa mens han klør seg i huet. Merklig måte dere må ha tørrpula på. Er da bedre å fokusere på klitten enn vagina om man skal drive med sånt.

 

Hvorfor?
Tenk f.eks. på spermdonorer som går i et rom, gjør fra seg i et kopp og tar den med til skranken hvor man leverer personopplysninger. Man måtte løpt jævlig fort om spermen hadde dødd på noen sekunder ;)
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
*snip*
Hehe, nå så jeg for meg en huleboermann prøvde å poke kuken gjennom trusa mens han klør seg i huet. Merklig måte dere må ha tørrpula på. Er da bedre å fokusere på klitten enn vagina om man skal drive med sånt.

 

Hvorfor?
Tenk f.eks. på spermdonorer som går i et rom, gjør fra seg i et kopp og tar den med til skranken hvor man leverer personopplysninger. Man måtte løpt jævlig fort om spermen hadde dødd på noen sekunder ;)

 

Selvsagt er det bedre å fokusere på klitten, men gutter har en tendens til å bli ganske ivrige, og da treffer de ikke alltid der de tror de treffer. I tillegg kan det også være ganske vondt om gutten er for hard på klitten, med eller uten truse.

 

 

Og det er forskjell på en mengde som blir samlet i en kopp (der bare en brøkdel av væsken er i kontakt med luft) og en mengde som blir sprutet utover, og skal komme seg gjennom truser, kjønnslepper osv.

Lenke til kommentar
Selvsagt er det bedre å fokusere på klitten, men gutter har en tendens til å bli ganske ivrige, og da treffer de ikke alltid der de tror de treffer. I tillegg kan det også være ganske vondt om gutten er for hard på klitten, med eller uten truse.

Jepp, nevnte noe tilsvarende tidligere i tråden

Ser det ut som hun får vondt så er det svært sannsynlig at hun faktisk gjør det. Legg da mindre vekt på henne

 

 

Og det er forskjell på en mengde som blir samlet i en kopp (der bare en brøkdel av væsken er i kontakt med luft) og en mengde som blir sprutet utover, og skal komme seg gjennom truser, kjønnslepper osv.
Kan ikke på noen måte tro det. Spermen er jo i kontakt med luften på vei ned til koppen, samt ut av koppen når det senere helles over i ettellerannet når det skal fryses ned
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

JEG TØRRPULTE MED TYPEN I HELGA Å DA VAR D CA TO UKER SIDEN JEG HADDE MENSEN....VI HADDE IKKE UNDERTØ PÅ MEN JAN SÆDA IKKE MENNE ER SJANSEN STOR HVISS HAN IKKE SÆDA MENNE VI HADDE IKKE UNDERTØY PÅ????

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...