Gå til innhold

[Løst]Uhellsforskringen til Elprice


Anbefalte innlegg

Hei, for litt over et år siden kjøpte jeg meg en Acer Aspire 5920G fra Elprice med uhellsforskring. På lørdagskvelden klarte jeg å brekke det ene festet til skjermen (1/2), regner med jeg får dekket på forsikringen, men må jeg har kvitteringen, eller har de alt lagret på serverene sine? (Regner med dette, da de fleste store firma har det). For forsikringen er jo knyttet opp mot min PC, og registrert. Må jeg ta av meg hatten og stupe ned i arkivet på det gamle rommet mitt etter kvitteringen? (Tenkte uansett å ringe kundeservice til elprice:)

 

Takker for svar

//Arvid

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ditt ansvar å fremvise kjøpskvittering, men dersom Elprice er hyggelige - leter de i sine systemer. Er dog ingen "plikt" for dem verken å oppspore eller lagre transaksjoner/kjøp over tid.

Eh - neivel? Regnskapsloven? Uansett så er jo kjøpet knyttet opp mot en forsikring, så da er det registrert med navn og adresse. Kjøpskvittering blir da uvesentlig.

Lenke til kommentar
Vet at elkjøps sin forsikring ikke dekker kosmetiske feil, slik denne feilen kan tyde på.

Moderna forsikringer som står for den ihvertfall

Nå har trådstarter foretatt kjøpet hos Elprice og ikke Elkjøp. Forsikringen er tegnet hos Amtyst International og håndteres i Norge av Aon Grieg AS (tlf 67112385 / www.aon.no)

 

ELPRICE FORSIKRING GIR DEG EKSTRA SIKKERHET

Det siste du ønsker å tenke på er at ditt nye produkt skal gå i stykker. Men om noe tross alt skulle skje, er det godt å ha en god forsikring i ryggen. Elprice produktforsikring i samarbeid med forsikringsgiveren Amtust International gir deg den ekstra tryggheten du trenger hvis noe plutselig og uforutsett skulle hende med produktet.

 

Trådstarter kan lese mer her:

http://viewer.zmags.com/showmag.php?mid=df...mp;_x=1#/page0/

Lenke til kommentar
Vet at elkjøps sin forsikring ikke dekker kosmetiske feil, slik denne feilen kan tyde på.

Moderna forsikringer som står for den ihvertfall

Når et feste knekker, så vil det gå på forsikringen også hos Elkjøp. Det blir verre om man klarer å ripe opp skjermen.

Det er en stor forskjell på en skade og en skjønnhetsfeil.

Lenke til kommentar
Vet at elkjøps sin forsikring ikke dekker kosmetiske feil, slik denne feilen kan tyde på.

Moderna forsikringer som står for den ihvertfall

Gjør NOEN slike forsikringer egentlig det da? Den heter jo uhellsforsikring/trygghetsavtale/idiotforsikring tross alt, ikke kosmetiskeendringerpåmittproduktforsikring :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...