Romy Skrevet 23. mai 2009 Skrevet 23. mai 2009 (endret) I brett 3 eller 4 får man oppdrag om å "Destroy the ZBU Anti-Aircraft machine gun" hvordan gjøres det? Jeg leste her at man skal komme seg vekk og DETONERE den, men hvordan DETONERE den? En annen ting: Hvilke forumer er de mest populære når det gjelder xbox 360 spill? Endret 23. mai 2009 av Romy
E-wok Skrevet 23. mai 2009 Skrevet 23. mai 2009 (endret) Jeg vet ikke om du har spilt noe multiplayer, men er det der hvor Countdown er tatt ut ifra? I så fall skal du bare plante/kaste C4. Bring fram C4 fra en av piltastene og trykk 2 ganger på X for detonere. Sett ut ifra du har 360-utgaven. Endret 23. mai 2009 av E-wok
StorPeder Skrevet 23. mai 2009 Skrevet 23. mai 2009 (endret) Just ferdig med akkurat det nå. Alle sånne interaction ting er bare å sikte på den lysende objektet og holde inne X. I dette tilfellet: Løp bort til kanonen, se på det tomme C4- ikonet, hold inne X, løp bak veggen, trykk RT. Veteran er vanskelig, altså Spesielt siden jeg er ubrukelig på sikting med håndkontroll! Edit: Ang. forum finnes det jo et Xbox forum her på lydv... spillverket. Ellers er det mye nyttig å finne på x360a Endret 23. mai 2009 av StorPeder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå