Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Har et underlig problem med call of duty 4. Problemet er som føler, når jeg har nettopp restartet maskinen, og går starter cod 4, og joiner et game, fungerer alt helt som det skal. Når brettet er ferdig, og serveren loader et nytt brett, så skjer det noe merkelig. Når jeg skal bevege karakteren min, så "lagger" det, selv om jeg er på LAN. karakteren min "hopper" framover litt og litt når jeg går.

altså, når jeg beveger meg, skifter karakteren mellom å gå vanlig, og hoppe fraover, som den ville ha gjort om det lagger. har nettopp installert ny hardware i maskinen. specs er som følger:

Intel Core™ i7 920 Quad Processor 8MB

Gigabyte GA-EX58-UD3R, X58, Socket-1366, CrossFireX, DDR3, ATX, GbLAN, Firewire, 2xPCI-Ex(2.0)x16

Corsair TWIN3X 1333MHz DDR3, 6GB, Kit w/3x 2GB XMS3 modules, CL9-9-9-24

Sapphire Radeon HD 4870X2 2GB GDDR5

så tror ikke det er hardware det skal stå på, kjører også windows 64 bit.

noen tanker rundt dette?

Martin

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har du lagt inn rett drivere?

Og jeg veit at Sapphire Radeon korta kan ha problemer å jobbe sammen med Gigabyte hovedkort...

(Snakker av erfaring :p)

Endret av MadsFN
Skrevet

ja, tror alt skal være oppdatert og være "på stell". men kan ta meg en liten runde med oppdateringer og sjekke om det skjer noen endringer.

men andre krevende spill har gått helt fint hittil. så skjønner egentlig ikke at det skulle være noe problem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...