Gå til innhold

Prison Break: The Final Break


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En "film" som er to episoder kommer på dvd i sommer, men det du linker til her er noe annet. Og er egentlig noe bull inntil vi får vite noe mer vil jeg si:

 

Well as you can read on IMDb it was for a long time true, The first title was Prison Break cherry Hill, that was the meaning of the writters first, but they had some things, I don't know exactly what it was, then it change in The Gretchen Morgan Files.

 

I think that Gretchen will be a big role in Episode 23 and 24 named The Old Ball chain and Free, everyone knows that, so I write IMDb a couple of mails about this it takes a long time untill they change The Gretchen Morgan Files in another title, they change it a couple of days ago in Prison Break: The Final Break.

 

Jodi Lyn O'Keefe who plays Gretchen Morgan in Prison Break denies The Spin-Off in a interview that she gave. So The release date of The Gretchen Morgan Files is still on November, but the release of Prison Break The Final Break is on 21 July 2009. Strange is it? Well maybe there is something that we don't know yet!!! Keep an eye on this page also on Jodi her IMDb page, support her as good as you can and who knows.... it will be continued

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

The Final Break kommer allerede førstkommende Søndag! I Israel! Believe it or not...

 

The two-hour special "The Final Break" WILL be airing in the UK and in Israel in May 2009.

 

Israel - May 24th

 

 

Israel will actually host the world premiere of Prison Break "The Final Break". It will air on Sunday, May 24 at 22.30-00.05 Israel time.

 

 

UK - May 27th

 

 

Sky1 has secured the world premiere of two special Prison Break episodes billed as a movie. The channel will air the two-hour series finale on Tuesday, May 19, during which a major character is said to be killed off. The final scenes will flash forward four years into the future, revealing which character meets their maker.

 

 

The following week, Sky1 will air the exclusive world premiere of another two-hour special, Prison Break: The Final Break, which will fill in the gap between the present day and the four-year flash forward. The series finale of Prison Break airs on Sky1 on Tuesday, May 19 at 10pm. Prison Break: The Final Break can be seen on Sky1 on Wednesday, May 27 at 10pm.

 

http://www.prisonbreakmanhunt.com/news/383...-UK-and-Israel/

Lenke til kommentar

Da fant jeg denne spoileren på fox sitt PB-forum, om hva som skjer i disse to siste episodene. IKKE les, med mindre du er sikker på at du vil bli spoilet. Alt, og da mener jeg alt spoiles i spoileren nedenfor....

 

DO NOT READ IF YOU DON'T WANT TO KNOW!!!!!!

 

* Gretchen is alive and prisoned (no official reason is given).

* Sarah is not framed. Hidden cameras really did record her killing Christina. Due to budget cuts and over population, Sarah must stay in prison (as opposed to jail) before her trial even begins.

* The women's prison is attached to the men's prison (which hosts the general and T-Bag).

* The prisoned general believes he's doomed to never leave prison. He therefore pays his remaining cash, $100,000, not to lawyers, but so Gretchen would kill Sarah before her trial.

* Sensing Gretchen wants to kill her, Sarah gets branded and becomes a manly woman's (just visually, not in strength) prag for protection.

* Sarah did it for nothing! Turns out Gretchen doesn't even want to kill her. She assumes the guys would break Sarah free and plans to join them instead. The general therefore tells his messenger to just pay anyone willing to kill Sarah. Gretchen saves Sarah's life by killing the first prisoner that tries to collect the bounty.

* Lincoln says if T-Bag helps him find the general's money, he'll give it all to T-Bag. The catch is T-Bag must turn on the fire alarm.

* T-Bag doesn't get the money so he squeal he was asked to turn on the fire alarm. As result, the prison disables the fire alarm altogether.

* Michael hides under a car that goes to Sarah's prison. Sarah sneaks out to the yard to meet him.

* Gretchen accompanies Sarah, but gets caught and taken back.

* With the fire alarm out (Michael counted on T-Bag squealing), he burns open an escape door. He then electrifies himself to death (on purpose) to open a second door. Sarah goes out alone and meets Lincoln and the guys.

* T-Bag is actually sent to solitary for "helping" Sarah's escape ("Scofield!").

* In a recorded DVD-R last will, Michael says he sacrificed himself because his brain tumor was back anyway.

* Mahone plays a double agent in all of this to get his job back. The guys know this so he helps them feed disinformation to the FBI. It's unknown if he actually gets his job back.

* Michael will now forever be remembered as a public enemy. Sarah will be an escaped prisoner for life. For her entire life, Sarah must raise Scofield JR. in a South American country that has no extradition agreement with the US. It seems Lincoln better live life off the US too after what happened

 

Lenke til kommentar

En veldig god slutt på Prison Break. Akkurat den episoden jeg hadde ventet på. Selv etter den forrige episoden følte jeg at han døde som en helt, selv om jeg trodde at det var sykdommen som var årsaken.

 

Men dette "selvmordet" var virkelig en verdig død for en helt som Michael. Han døde som akkurat som han burde. Gjennom en direkte ofring av seg selv for menneskene han elsket!

 

R.I.P Michael Scofield. Den beste TV-helten noensinne! :)

Lenke til kommentar

En sinnsykt bra avslutning på en sinnsykt bra serie! Jeg var ganske forbannet egentlig etter måten Michael døde på, men etter å ha latt det synke inn ser jeg at det var vel egentlig en utrolig god avslutning. Jeg kan glatt innrømme at det falt en tåre eller 2 når jeg skjønte hva som skjedde.

 

Tusen takk for en fantastisk serie!

Lenke til kommentar
Men dette "selvmordet" var virkelig en verdig død for en helt som Michael. Han døde som akkurat som han burde.

 

 

Absolutt ikke. Michael visste om kabelen, så han kunne godt ha tatt med seg en bryter for å gjøre samme jobben for så å overlevd. Jeg tviler på at forfatterne tenkte det slik, men Michael tar faktisk et unødvendig selvmord, nesten som om han faktisk ville dø, for å slippe sykdommen og de triste dagene fremover.

 

Jeg vet ikke, men jeg er faktisk veldig skuffet over at de ikke klarte å lage en mer realistisk dødsårsak til hovedpersonen etter alle disse årene. De burde absolutt tenkt i en halvtime ekstra og kommet opp med noe bedre.

 

 

Generelt synes jeg det var en vanvittig trist slutt. Nå er Michael død. Han fikk ikke oppleve et skikkelig liv sammen med Sara, og han fikk heller ikke sett sønnen sin. Det er bare knusende trist, og selv ikke (eller "i alle fall ikke") en helt fortjener å måtte forlate verden slik.

Lenke til kommentar

Takk for at dere spoilet alt før jeg har fått sett slutten, heldigvis hoppet jeg over de fleste postene for ikke å bli spoilet mer.. (hint hint, spoil-tags?)

 

Uansett, hva skal sees først av E21 og E22, og The Final Break?

Hadde noen giddet å svare på PM så hadde det vært flott. :)

 

EDIT: Takk til fb60. :)

Endret av Zodiiac
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...