Gå til innhold

Veldig strengt på piratkopiering


Gjest

Anbefalte innlegg

Så pirater svindler altså. Mye, mye bedre. Jeg tar en femtilapp, legger den på kopimaskina på jobben, og vips har jeg TO femtilapper! Tjohei! ..det er like ulovlig, min gode mann..

 

piratkopiering er ulovlig, man stjeler osv...

 

man stjeler osv...

 

stjeler

 

Var derfor jeg slang inn bildet.

 

Annet navn for en verre kriminalitet enn rent tyveri, uskyldiggjort med søte og klumsete tegninger

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jo flott at forumet går fram til med et godt eksempel. Piratkopiering er jo like ulovlig som å stjele fra lokalbutikken! Jeg kan skjønne at folk ser forskjeller, men i bunn og grunn er det de norske lovene som gjelder og privatkopiering er ulovlig. Man skal tross alt følge loven og i hvert fall på nett som er "det felles rom".

Lenke til kommentar
sett at vi hadde et forum her om piratkopering, ikke politiet eller noen kunne sagt noe i mot det eller anklaget noen for medvirksomhet til noe som helst :S
Så du mener media, og dermed alle som bryr seg endten for eller mot, ikke ville brydd seg om et forum eid av Edda digital hadde egne underforum der vi kunne diskutere fritt om ulovlige ting, uavhengig av om det i seg selv er ulovlig eller ikke? Legger vi loven til side har vi fremdeles PR som er mer enn god nok grunn fra Edda's side til å ikke ha egne forum for kriminalitet.
Lenke til kommentar
Annet navn for en verre kriminalitet enn rent tyveri, uskyldiggjort med søte og klumsete tegninger

 

Begynner å lure på om det går an å ikke eie noen form for humoristisk sans.

 

hvorfor ikke bare å inn i en butikk, stjele 50 forskjellige filmer, kopiere dem og selg dem? akkurat samme greia

 

Samme greia, fordi du stjeler igjen. :yes:

Om du kjøper de derimot... men likevel, jeg sier ikke at piratkopiering ikke er ulovlig, men at det ikke er stjeling. Det er PIRATKOPIERING.

Endret av phoNte
Lenke til kommentar
Ikke lov å sende linker til piratebay, eller snakke om hvor man har lastet ned filmen.

Napster-dommen.

 

http://www.wr.no/no/infosenter/artikler/ho...-saken.html/863

 

Og nei, ikke alle er prinsipielle motstandere, minst én er en flaggbærende pirat.

 

EDIT: Men moderatorene handler selvsagt etter retningslinjene og ikke egen agenda, så hva de forskjellige moderatorne mener om saken er ikke så relevant.

Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...