Gå til innhold

Nå kan dere lese om hvordan det var å bygge pc


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oj :)))

 

Jeg venta meg ikke noe skryt - men det var skikkelig moro å høre :) Brukte nok lengre tid på å bygge pc'en enn den ene websiden om å bygge pc. Men ser man på det totale - kunne jeg nok bygd flere pc'er på det tiden det tok å lage hele sulamitten..

 

Men tusen takk for den hyggelige feedbacken :))

Lenke til kommentar

nice kvalitet på digicam bildene og .. jeg savner et digicam med BRA kvalitet.. åssen cam brukte du ? :) gjerne send en PM med url .. (jeg roter altid bort sån "this is a reply to the thread bla bla" mails jeg får når noen svarer.. så PM er tingen :) Grei å oversiktlig galleri og .. åssen prog brukte du for å lage thumbnails med den skyggen på ? eller er det noe i selve html'en ? *ganske grønn på sånt*

Lenke til kommentar

Ser ut som jeg må hive meg på bølgen av dem som skryter av sia...

 

Pent og enkel side... Ingen forvirring med masse dill som mange har... Ett sjeldent unntak... Behagelige farger er brukt og... Vil tippe at den faktisk er litt gjennomtenkt og godt planlagt, eller?

 

:woot:

Lenke til kommentar

Hei, fulgte det med kabler for tilkobling til 2 USB 2.0 og 1 Firewire utgang i front med hovedkortet?

 

Jeg vurderer å kjøpe samme kabinett men med vindu og er opptatt av utganger i front. Jeg ønsker helst 2 Firewire utganger foran fordi jeg swapper mellom iPod'en og DV kameraet hele tiden, men det er vel for mye forlangt... ;)

 

Sledge

Lenke til kommentar

Patience: Bare en liten filleting som jeg SELVSAGT måtte bemerke... :oops:

 

I signaturen din står det at du har harddisk fra Matrox... Matrox lager skjermkort, men MAXTOR derimot lager harddisker.

 

Ellers var det morsomt lesestoff på sida di. Og pen var den også! :wink:

Lenke til kommentar
Del 2 er oppe :)

 

Du byttet viftene dine sier du? Hmm.. det trengs jammen! Men med viftestyringa jeg monterte nettopp tok knekken på det verste. Pluss at det var ubalanse i cpu-vifta. Sevsagt byttet jeg den :)

 

:woot:

 

 

Kjøpte ikke nye vifter men en rheobus til å styre viftene! Angrer litt på at jeg ikke kjøpte en sånn som du har fordi den er litt mer snaxy!

Syns rheobusn blir litt kjedelig i lengden! Men betalte mye penger for den så!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...