Gå til innhold

Team ICO - Trico project trailer


Knebel

Anbefalte innlegg

Endelig nytt fra Uedas Team ICO:

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er skjeldent at jeg får gåsehud av en trailer men musikken og stemningen i det hele var bare fenomenalt. Tar av hatten for Team Ico. Om dette er fake så har vedkommende bak gått veldig veldig veldig hardt inn for det. Tviler sterkt at dette er noe fake, alt for velgkoregrafert og velanimert.

 

Vel ser ut som PS3 er nødt til å komme på budsjettpost nå, mye interesangt som begynner å se dagens lys på den enheten.

 

Sukk, tror jeg må ta frem Shadow of the Colossus og begynne på det igjen...

Lenke til kommentar

Stemmer det. Det snakkes rundtom på nettet om at denne videoen ble vist for ett år siden til en del utvalgte. Jeg vil tro at sluttresultatet ikke vil være så langt fra dette konseptet. Guttungen er sikkert mer detaljert. Jeg skulle gjerne sett et litt mer naturtro vingespenn på 'griffen' også. :)

 

Her er en video fra konseptet 'NICO' som etterhvert ble til Shadow of the Collossus.

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Eplet falt ikke så langt fra stammen her ihvertfall. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...