dragoon123 Skrevet 19. mai 2009 Skrevet 19. mai 2009 Hei! er det noen som vett om noen kule online pokemon spill? eller eventuelle pokemon spill på pc. jeg har spilt pokemon indogo og prøvd visual boy advance, men det er litt dårlig grafikk og kjedelig.. så Noen som vet om non online spill eller bare pc pokemon spill, send svar? Mvh: DRAGOON123:D
Kris Skrevet 19. mai 2009 Skrevet 19. mai 2009 http://dittnettsted.com/nettspill/game/1191/Pokemon_Kill_2/
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 19. mai 2009 Skrevet 19. mai 2009 Spam er fjernet fra tråden. Skal man poste i tråden, skal det også være svar på trådstartes spørsmål. (Ikke kommenter dette innlegget i tråden, reaksjoner på moderering taes via PM)
krokodille25 Skrevet 20. mai 2009 Skrevet 20. mai 2009 Hei! er det noen som vett om noen kule online pokemon spill? eller eventuelle pokemon spill på pc. jeg har spilt pokemon indogo og prøvd visual boy advance, men det er litt dårlig grafikk og kjedelig.. så Noen som vet om non online spill eller bare pc pokemon spill, send svar? Mvh: DRAGOON123:D Hmm, husker ikke stedet men jeg surfa forbi noe for en stund siden. Søk på pokemon online på google.
dragoon321 Skrevet 21. mai 2009 Skrevet 21. mai 2009 Hei! er det noen som vett om noen kule online pokemon spill? eller eventuelle pokemon spill på pc. jeg har spilt pokemon indogo og prøvd visual boy advance, men det er litt dårlig grafikk og kjedelig.. så Noen som vet om non online spill eller bare pc pokemon spill, send svar? Mvh: DRAGOON123:D Hmm, husker ikke stedet men jeg surfa forbi noe for en stund siden. Søk på pokemon online på google. Enig med krokodille25, den beste måte å finne ting på er google. Dette kan foresten være til hjelp: http://lmgtfy.com/?q=pokemon+online
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå