Gå til innhold

Mirror`s edge & The Godfather II virker ikke!


Anbefalte innlegg

Hei.

Kjøpte meg Mirror`s edge og The Godfather II for et par uker siden, men til min store ergelse får jeg ingen av dem til å fungere. Begge spillene installerte seg, men når jeg skal spille får jeg denne meldingen på skjermen:

 

Spillet kan ikke starte.

Det ser ut til å ha oppstått et problem med å kontakte lisensserveren. Sjekk at internettilkoblingen din er aktiv og prøv igjen om et par minutter.

 

Internettilkoblingen er aktiv og maskinen jeg benytter er en standard Acer Aspire 6920G.

 

Noen som kan hjelpe meg? På forhånd, takk.

 

Screenshot av "feilmeldingen" ligger vedlagt.

post-192407-1242498838_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Må bare le, "sånn går det når man kjøper spill". Skaff deg en crack sier bare jeg!

 

Takk for et veldig konstruktivt svar du ;) Noen som har noen bedre forslag? (=

 

Jeg var faktisk seriøs også, av og til må man ty til sånt når de idiotene som lager spiller ikke greier å gjøre det ordentlig. Selv måtte jeg laste ned crack til mitt kjøpte Crysis for å få det til å funke

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
Må bare le, "sånn går det når man kjøper spill". Skaff deg en crack sier bare jeg!

 

Takk for et veldig konstruktivt svar du ;) Noen som har noen bedre forslag? (=

 

Jeg var faktisk seriøs også, av og til må man ty til sånt når de idiotene som lager spiller ikke greier å gjøre det ordentlig. Selv måtte jeg laste ned crack til mitt kjøpte Crysis for å få det til å funke

 

Åkey ;) Takk da i såfall :)

Lenke til kommentar
Protip: Sett i laderen ;)

 

Og mer seriøst igjen, begge deler er EA, right? De har om jeg ikke husker feil ofte feil med serverne sine. Så ja, sikkert noe slikt.

 

Ikke skyt meg om jeg tar feil, kthx.

 

Jo, begge er EA;) Feilmeldingen som ligger vedlagt er like på begge spillene .. Noen med lignende problem?

 

Har prøvd begge spillene gjevnt de siste ukene uten hell..

 

Ps. Gratulerer med dagen alle sammen ! ;D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...