Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Først, en plagsom en..

Internal Server Error

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.. blblabla..

Noen måte å finne ut om dette er en server eller config feil? Mener jeg har satt opp scriptene riktig (får samme feil på alle scriptene jeg prøver), men jeg er helt ny, og ikke vant til å få så generelle feilmeldinger.. kan jo være hvasomhelst. Folka som drifter serveren, kan jo ikke svare meg på noe jeg lurer på.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-01-22 14:56, snesoey skrev:

Først, en plagsom en..

Internal Server Error

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.. blblabla..

Noen måte å finne ut om dette er en server eller config feil? Mener jeg har satt opp scriptene riktig (får samme feil på alle scriptene jeg prøver), men jeg er helt ny, og ikke vant til å få så generelle feilmeldinger.. kan jo være hvasomhelst. Folka som drifter serveren, kan jo ikke svare meg på noe jeg lurer på.


 

gjør følgende:

skriv chmod 755 på scriptene

skriv perl scriptnavn.cgi

 

får du feilmelding på den siste vet du at det er i scriptet feilen ligger og hva feilen er. Ellers skal alt du trenger å vite stå i error loggen til webservern din.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 7 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...