Gå til innhold

Blizzard planlegger en ny verden (PC)


Anbefalte innlegg

Jeg spillet stort sett kun LotRO for tiden, men for meg er det et single-player spill med andre spillere. Ingen tvinger deg til å gå inn i en gruppe om du ikke vil. (unntaket er noen av questene til hovedhistorien, men du trenger ikke gjøre den heller.)

 

Når det gjelder dette nye (som ble bekreftet for lenge siden) håper jeg vi får en blanding av sci-fi og fantasy. Tenk om de fra StarCraft (zergene, f.eks) havnet i Diablo-verdenen? Det hadde vært konge. :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Til dere over som klager på at det ikke kommer flere "alene" spill.. aka Offline spill, så må jeg bare spørre om har noen av dere hørt om det spillet kalt Diablo 3? :p

 

Of course, og jeg kunne selv tenkt meg å kjøpe Diablo 3. Men nå handlet denne artikkelen om at Blizzard skal komme med en ny verden, og Diablo/WoW er vel planta godt i den "vanlige" fantasy-sjangeren.

 

Jeg vet ikke egentlig om jeg klager over at det ikke kommer flere singleplayer-spill heller, jeg forsvarer dem mot en ide om at MMO er den eneste type spill verd å lage.

 

Jeg synes det er spennende at Blizzard lager en ny verden, jeg synes det hadde vært kult om det kom noe offline-greier fra den verden også.

Endret av tommyb
Lenke til kommentar
Tror kanskje du misforsto meg litt 2ball, jeg håper de lager et MMO som er inspirert av et dypere univers enn StarCraft universet. Mass Effect og Star Wars er mye mer gjennomtenkt og dypt mtp. historien.

ja.. det blir mye det samme.. :p

 

edit:

Jeg synes det er spennende at Blizzard lager en ny verden, jeg synes det hadde vært kult om det kom noe offline-greier fra den verden også.

må si meg grundig enig. et nytt sigleplayer konsept hadde utvilsomt vert på sin plass. hadde vert utrolig morro om de klarte å tvinne MMO og sigleplayer sammen. man kan feks. spille seg opp på single player og siden få tilgang til ulike deler/oppdrag etc. i MMO verdenen.

 

bare en tanke jeg fikk, nå...

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...