Gå til innhold

Trenger noen serier å se på


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ole, skjer bare at du endelig har starta med Rescue Me. Jaga her forresten :)

 

Hvis du liker Leary sjekk ut No Cure For Cancer-showet hans, noe av det beste komi-showet jeg har sett.

 

 

Hehe.. tenkte meg det var deg! Hva er greia med forskjellige psudonymer btw? :p

 

Rescue Me har jeg sett på ganske lenge faktisk.

har sett alle sesongene + no cure for cancer og lock'n load standup materialet hans!

Det var herlig at sesong 5 ENDELIG begynte i USA.. Har ventet over ett år på den! =)

 

Jeg kan anbefale DEG å skaffe deg den nye 4,5 timer lange audioboken hans "Why We Suck"..

Tror jeg aldri har ledd så mye, ever! =)

(hør den i små doser, for "sutringen" hans om USAs levemåte kan bli for mye til tider..)

Lenke til kommentar

Føler for det.

 

Faktisk så er det nesten to år jeg venta på sesong 5, tror du det samme. S4 var ferdig i august 2007, mens sesong 5 starta nå i april.

 

Sesong 5 har virkelig vært bra, spesielt siste hvor så mange av de store karakterne i serien kom tilbake. Sesong 6 er bekreftet, så både FX og produsentene er fornøyd med kvaliteten på S5, noe jeg og er.

 

Sjekka ut The Job og?

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar
Sesong 5 har virkelig vært bra, spesielt siste hvor så mange av de store karakterne i serien kom tilbake. Sesong 6 er bekreftet, så både FX og produsentene er fornøyd med kvaliteten på S5, noe jeg og er.

 

Sjekka ut The Job og?

 

Jepp! Håper kvaliteten holder seg! =) Sesong 6 bekreftet? Nice!

Ja, jeg har sett The Job! Fin serie, men er glad den ble kansellert slik at de kunne begynne å lage Rescue Me!

Er du ikke enig? =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...