Gå til innhold

Trenger noen serier å se på


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mye bra som er anbefalt her. Spesielt Heroes.

 

@Krishmann.: lurer på om Better Off Ted er kansellert. Ser ut som om det ikke kommer flere episoder på imdb. Vet du noe om det?

 

Har ikke hørt noe om at det er kansellert.. ifølge TV.com er det bare sesongpause, men har ikke kommet noen bekreftet episodeliste fremover så hvem vet...

Jericho som noen nevner her var ganske spennende, men ble desverre kansellert (uansett verdt å se da de laget en ok sesongavsluttning som rundet av hele serien).

 

Arrested Developement og Firefly er serier jeg retten og sletten glemte å nevne i mitt første svar. De anbefales også :)

Lenke til kommentar
Mye bra som er anbefalt her. Spesielt Heroes.

 

@Krishmann.: lurer på om Better Off Ted er kansellert. Ser ut som om det ikke kommer flere episoder på imdb. Vet du noe om det?

 

 

Er ikke kansellert nei.

Bare sesongen som er ferdig. Men de har annonsert at det kommer enda en =)

 

Better off ted er forøvrig ca det beste jeg har sett siden How I Met Your Mother =)

Lenke til kommentar

Better off Ted sesong 1 er ikke ferdig. ABC har bekreftet at det kommer både flere episoder av sesong 1 og at de skal produsere enn sesong nummer 2.

 

Anbefaler: Breaking Bad, Sons of Anarchy og Rescue Me av serier som forsatt går.

 

Av de gamle, den samme gamle regla: Sopranos, The Wire, Dexter, Arrested Development o.s.v. Styr unna Firefly hvis du ikke er åpen for Sci-Fi.

Lenke til kommentar

"Ja, styr unna Firefly hvis du ikke er åpen for sci-fi." Det burde være lett å svelge selv når man liker Firefly. Som f. eks meg selv. Eier både serien på dvd og filmen på bluray. Men ikke alle liker sci-fi, og det klarer nok ikke du å forstå virker det som. Ikke noe vitsen å leke helt duche nå bare fordi jeg nevner at man burde være åpen for sci-fi, det er jo logisk lille katt.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

The Sopranos

Prison Break

Dexter

Breaking Bad

 

Fantastisk gode serier. Og må si jeg savner Sopranos, og kommer til å savne Prison Break. Men samtidig er det serier som gir seg på topp og ikke prøver å dra mest mulig ut i tid, som ofte blir de beste.

 

Jeg er selv på jakt etter noe nytt å "bite" i innen spenning/action sjangeren, da Prison Break slutter av og Dexter ikke starter opp igjen før til høsten.

Lenke til kommentar
The Sopranos

Prison Break

Dexter

Breaking Bad

 

Fantastisk gode serier. Og må si jeg savner Sopranos, og kommer til å savne Prison Break. Men samtidig er det serier som gir seg på topp og ikke prøver å dra mest mulig ut i tid, som ofte blir de beste.

 

Jeg er selv på jakt etter noe nytt å "bite" i innen spenning/action sjangeren, da Prison Break slutter av og Dexter ikke starter opp igjen før til høsten.

 

Chuck?

`Reaper? ganske spennende og morsomme serier :D

 

Veronica Mars? - Kristen Bell er dritheit :love:

 

Supernatural? - Yndlingserien min, stikkord: Demon/ghost hunters.

 

Robin Hood [bBC] - Spennende serie om Robin Hood og hans eventyr.. (middelalder)

Legend of The Seeker - Ganske likt Robin Hood bare med magi, første 4 episodene er møkk og resten er knallbra.

 

Kyle XY - Familidrama på høyt nivå, men ganske spennende IMO.

Lenke til kommentar
The Sopranos

Prison Break

Dexter

Breaking Bad

 

Fantastisk gode serier. Og må si jeg savner Sopranos, og kommer til å savne Prison Break. Men samtidig er det serier som gir seg på topp og ikke prøver å dra mest mulig ut i tid, som ofte blir de beste.

 

Jeg er selv på jakt etter noe nytt å "bite" i innen spenning/action sjangeren, da Prison Break slutter av og Dexter ikke starter opp igjen før til høsten.

 

Chuck?

`Reaper? ganske spennende og morsomme serier :D

 

Veronica Mars? - Kristen Bell er dritheit :love:

 

Supernatural? - Yndlingserien min, stikkord: Demon/ghost hunters.

 

Robin Hood [bBC] - Spennende serie om Robin Hood og hans eventyr.. (middelalder)

Legend of The Seeker - Ganske likt Robin Hood bare med magi, første 4 episodene er møkk og resten er knallbra.

 

Kyle XY - Familidrama på høyt nivå, men ganske spennende IMO.

 

 

Støtter Veronica Mars :yes:

Lenke til kommentar

Sett Veronica Mars, og digger det. Da er det obligatorisk å se Party Down hvor 50% av casten til Veronica Mars er med. Inkludert Ken Marino(Vinne Van Lowe), Adam Scott(favorittlærærn til Veronica) og Ryan Hansen(Dick) som hovedskuespillere å gjesteroller av blant annet Jason Doring(Logan) og Kristin Bell(Veronica Mars).

Lenke til kommentar

Av serier som starter opp igjen nå veldig snart anbefales True Blood og Eureka.

Klassikere og must-see i komediesjangeren er selfølgelig 30 rock, big bang, Better of Ted (en av de beste jeg har sett på lenge)

Liker man litt besynderlige ting finnes det også Krod Mandoon.

Sanctuary kan også anbefales. Sci-fi fantasy serie

Lenke til kommentar

Sjekk ut Rescue Me!

Svart komedie/drama om en gjeng brannmenn i NY i en post 9/11 verden.

Standupkomikeren/skuespilleren Denis Leary spiller hovedrollen i denne fantastiske serien som nå er midti sin 5te sesong i USA..

 

Lite kjent i Norge. Absolutt verdt å sjekke ut. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...