Gå til innhold

Trenger noen serier å se på


Anbefalte innlegg

Trenger noen anbefalte serier, jeg ser egentlig på det meste bortsett fra sånn One tree hill og The OC fjas..

 

Ser på :

Chuck

Californication

Frustrerte Fruer

Entourage

How i met your mother

Lost

Prison Break

The Big bang Theory

Seinfeld

 

Så på Kyle XY, Jericho og Terminator : The Sarah Connor Cronicles.

 

Har prøvd meg på Burn Notice, ikke no for meg og skal prøve Reaper seinere i dag. Men trenger flere anbefalinger fra folk som synes disse seriene bare er geniale og kanskje noe lignende.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Reaper syntest jeg var ganske crappy og ga meg etter 3 episoder, men smaken er som baken...

 

Anbefaler følgende:

 

It's always sunny in Philadelphia (Seinfeld på syre?)

The Wire

The Shield

Generation Kill

House

 

Better off Ted <-- ganske ny serie, som er ganske morsom imo

Battlestar Galactica om du like scifi

Lenke til kommentar

Holder meg litt utenfor western og sånn veldig sci-fi. Men skal prøve Generation Kill, It's always sunny in Philadelphia og House og kanskje The Shield.. Men vil ha noe med litt handling og, enten spenningsserie, spenningskomedie eller bare ren komedie som Seinfeld og The Big Bang Theory osv.. Og så vil jeg ha serier som ikke har sluttet, men forsatt går sånn at jeg har dager å glede meg til i uka :D

Lenke til kommentar

It's allways sunny er litt som Seinfeld på fylla.

Arrested Development er en veldig bra serie som du absolutt bør prøve.

 

OT: nesten alle seriene jeg ser på nå er ferdige for sesongen/er kanselert.

Greek er ferdig denne uka, Repaer har to episoder igjen, How I met your mother har 1 episode igjen, Chuck slutta, Heroes slutta, scrubs ble ferdig osv. Tror dette er tiden å se opp ny serier så kan man følge med på høsten når de går.

Endret av Dynejonas
Lenke til kommentar

Skal gi deg mine beste uten tvil (Noen har du listet opp allerde)

 

Spenning:

-Supernatural

-Prison Break

-Jerchio

-Terminator; The Sarah Connor Chronicles

-Chuck (Litt humor)

-Kyle XY

-Robin Hood [bBC] (litt lavbudsjetts, men veldig bra lagt.)

-Heroes

-House

-Veronica Mars

Må ses :D

 

 

Humor: (Varer 20 minutt)

The Big Bang Theory

Two and half Men

How i met your mother

Reaper (Litt spenning og, varer 40 minutt per ep.)

Scrubs

My Name is Earl

 

Uthevde bør begynnes med :p

 

PS: Mens vi er i gang vil jeg anbefale www.next-episode.net på det aller sterkeste for å holde orden hva du har sett/ser.

Endret av MadsFN
Lenke til kommentar

Masse bra anbefalinger her, har skjekka litt rundt på internett på mange av de og her er de jeg prøver meg først på : Better off Ted, Psych, Fringe og It's always sunny in philadelphia.

Tenkte Reaper, men vil ha noen som det kommer flere episoder av, så holder meg unna de som har slutta eller blitt kanselert. Sånn som Dynejonas sa, så har Reaper 2 episoder igjen.. Av sesongen eller serien ?

 

House ble for mange sesonger til at jeg gidder å starte, 2-4 sesonger er greit, 4 er kanskje litt i det villeste laget når jeg skal starte fra scratch, men 6 som House, for mye :p

Heroes har jeg sett på, men ga opp, ble for mye dritt..

Supernatural og Two and a half men gidder jeg bare ikke, sånn jeg kan se på tv en gang i halvåret.

 

Men sånn som Alinoe sier, 30 rock og jPod, kan du si litt om dem ? Hva de handler om osv ?

Lenke til kommentar

jPod er en av mine favorittserier, en canadisk serie om en gjeng spillutviklere. Hovedpersonen er ethan, faren hans vil være skuespiller, moren hans dyrker cannabis hjemme, og selv prøver han å få ferdig et edgy skateboardspill til tross for relativt mye motstand fra sjefen. Det må nesten sees, føler ikke jeg kan yte det rettferdighet med ord. Ble bare laget en sesong på 13 episoder, så er ikke all verden av commitment som kreves.

 

30 rock er en komiserie om folk som lager komiserie :p Den er litt sær, men jeg syns den er morsom, og alec baldwin spiller en stor rolle, hvilket trekker alt opp mange hakk!

Lenke til kommentar

Arrested Development, Firefly og Supernatural er musts. De to siste om du liker sci-fi/fantasy og ikke har noe i mot litt halv-trashy kvaliteter (men for all del, ikke på langt nær noe lignende Fringe, som overhodet ikke har noen kvaliteter).

 

Ellers, om du ikke har sett The X-Files, så har du selvfølgelig muligheten til å oppleve den beste serien som er laget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...