Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hvordan blir mann kjent?


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg møtte akkurat en veldig peeen jente på kjøpesenteret der jeg bor. Jeg skulle kjøre mamma for å handle, og da mora mi gikk inn på en kleesbutikk for å kikke, følte jeg at noen så på meg. Jeg snudde meg for å se om noen gjorde det, og der var en pen jente som kikka. Jeg kikka da tilbake og sa hei, og hun svarte med en hei også. Snudde meg og gikk litt bort å tenkte: "så hun på meg", og da jeg ble 100% sikker på at hun gjorde det, skulle jeg gå bort til henne for å presentere meg, men hun var borte..

Jeg har da funnet ut hvem hun var, vi går i samme videregående skole, bare i ulike trinn.

 

Men det jeg lurer på er: hvordan blir mann kjent med en person mann aldri har snakket med?

 

forresten, jeg er 19 og hun 18.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fremgangsmåtene er ofte forskjellig etter hvilke intensjoner du har til kjennskapet

 

Som venn?

Kjæreste?

Fuckbuddy?

Annet?

 

som kjæreste;) åssen er fremgangsmåtene da?

 

Går hun på samme skole kan det ikke være så altfor vanskelig å bli kjent med henne egentlig. Bare å gå bort til henne, eller så kan du jo adde hu på face

 

javel, åssen ska jeg introdusere meg da? eller hva ska jeg si? "hei, mitt navn er ... jeg har stalka deg i 5 min nå, hva heter du?":p

Lenke til kommentar
siden dere tydeligvis har sgt hei til hverandre allerede hva med å ta opp tråden, spørre hun kjøpte noe fint eller lignende.

 

synes det er en dårlig idé å adde henne på facebook sånn helt uten videre.

 

helt enig med deg med at å adde henne uten videre ser dumt ut :p

Lenke til kommentar
javel, åssen ska jeg introdusere meg da? eller hva ska jeg si? "hei, mitt navn er ... jeg har stalka deg i 5 min nå, hva heter du?":p

si det med et smil og et glimt i øyet så går det nok bra. ikke vær så uptight. det er bare et kvinnfolk... du trenger ikke å legge en kjempe avansert slagplan for hvordan du skal få kontakt. det enkle er ofte det beste.

Lenke til kommentar
javel, åssen ska jeg introdusere meg da? eller hva ska jeg si? "hei, mitt navn er ... jeg har stalka deg i 5 min nå, hva heter du?":p

si det med et smil og et glimt i øyet så går det nok bra. ikke vær så uptight. det er bare et kvinnfolk... du trenger ikke å legge en kjempe avansert slagplan for hvordan du skal få kontakt. det enkle er ofte det beste.

 

hva er enkelt da? :p føler at alt blir rart hvis jeg ska bare komme bort å snakke til et ukjent menneske?

 

 

"add på face og legg til som relationship"

 

-How 2 epic fail

 

det er det fjortisser gjør det :p

 

men skolen er jo ferdig, har bare eksamener igjen, så får ikke møtt henne flere ganger. Da må jeg nok ta kontakt via nettet?:S

Endret av Mr. Zero
Lenke til kommentar
Gjest happyeverafter(ikkepålogga)

vist du er tøff nok, så bare går du bort til henne og sier " Ok.. Jeg vet ikke helt hva jeg skal si, men jeg synes at du var veldig pen og du virka som en veldig interesang jente, så jeg vil gjerne bli kjent med deg. Vil du?"

 

-eller se ho inn i øyene og smil når du ser ho.

-Vær "helt" tilfeldig på noen av de stedene ho er på skolen.

-spør henne om et spørsmål om f.eks en lærer eller noe.. SÅ kommer dere kanskje i snakk:P

 

Jeg har egentlig samme problem selv, men jeg har adda han ejg liker på facebook, kanskje du også burde gjøre det for da vet hun jo at du vet hvem hun er!!

 

lykke til!

Lenke til kommentar
vist du er tøff nok, så bare går du bort til henne og sier " Ok.. Jeg vet ikke helt hva jeg skal si, men jeg synes at du var veldig pen og du virka som en veldig interesang jente, så jeg vil gjerne bli kjent med deg. Vil du?"

 

du er jente? hadde du virkelig blitt interessert om en gutt du ikke kjente hadde sagt det til deg? Nå avhenger sikkert slik litt av alder, men om han hadde startet vår første samtale med "ok, jeg vet ikke helt hva jeg skal si (...) jeg vil gjerne bli kjent med deg. vil du?" hadde jeg sagt nei på flekken.

 

kom med noe uoriginalt, og noe som skriker av selvtillit. har du en god porsjon med humor innabords, kan du gjerne gjøre som mr. zero foreslo og isaac elric quota.

Lenke til kommentar
vist du er tøff nok, så bare går du bort til henne og sier " Ok.. Jeg vet ikke helt hva jeg skal si, men jeg synes at du var veldig pen og du virka som en veldig interesang jente, så jeg vil gjerne bli kjent med deg. Vil du?"

 

-eller se ho inn i øyene og smil når du ser ho.

-Vær "helt" tilfeldig på noen av de stedene ho er på skolen.

-spør henne om et spørsmål om f.eks en lærer eller noe.. SÅ kommer dere kanskje i snakk:P

 

Jeg har egentlig samme problem selv, men jeg har adda han ejg liker på facebook, kanskje du også burde gjøre det for da vet hun jo at du vet hvem hun er!!

 

lykke til!

 

hva om jeg aldrii mer ska på skolen, unntatt når jeg ska ha eksamen da? :p blir vanskelig, men hva hadde du gjort hvis en ukjent gutt hadde lagt til deg på face?

Lenke til kommentar
vist du er tøff nok, så bare går du bort til henne og sier " Ok.. Jeg vet ikke helt hva jeg skal si, men jeg synes at du var veldig pen og du virka som en veldig interesang jente, så jeg vil gjerne bli kjent med deg. Vil du?"

Seriøst, den setningen der inneholder 5 ting som ikke bør være der

:wallbash:

 

1. Jeg vet ikke helt hva jeg skal si

2. jeg synes at du var veldig pen

3. du virka som en veldig interesang jente

4. jeg vil gjerne bli kjent med deg

5. Vil du?

 

Hvor gammel er du egentlig? oO

Endret av Demantios
Lenke til kommentar

Mr.Zero, som en annen sa her, spør om hvilke lærere hun har, og at hun burde være glad for at hun slipper en eller annen lærer, alle skoler har en lærer som man ikke vil ha,.Også spør om hvilke eksamener hun skal ha/har hatt,.Så snakker dere om hva DU vil,.Vær avslappet, øyekontakt, smil, og husk ikke no stillhet,.Si den dummeste setningen en at det blir stille,.

 

Edit: Dritt å add henne på face,.La henne gjøre det visst det absolutt må gjøres,.

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar
Mr.Zero, som en annen sa her, spør om hvilke lærere hun har, og at hun burde være glad for at hun slipper en eller annen lærer, alle skoler har en lærer som man ikke vil ha,.Også spør om hvilke eksamener hun skal ha/har hatt,.Så snakker dere om hva DU vil,.Vær avslappet, øyekontakt, smil, og husk ikke no stillhet,.Si den dummeste setningen en at det blir stille,.

 

men hva om jeg aldri møter henne mer? skolen er ferdig, bare eksamen igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...