Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hvordan blir mann kjent?


Anbefalte innlegg

Mr.Zero, som en annen sa her, spør om hvilke lærere hun har, og at hun burde være glad for at hun slipper en eller annen lærer, alle skoler har en lærer som man ikke vil ha,.Også spør om hvilke eksamener hun skal ha/har hatt,.Så snakker dere om hva DU vil,.Vær avslappet, øyekontakt, smil, og husk ikke no stillhet,.Si den dummeste setningen en at det blir stille,.

 

men hva om jeg aldri møter henne mer? skolen er ferdig, bare eksamen igjen.

Prøv å finn ut hvilke dag hun har eksamen da,.MEN IKKE LA HENNE FÅ VITE DET, så er du i området og når du ser henne, do ur thing Romeo,.

Visst du ikke har sett henne i hele skoleåret før nå, så lurer jeg på hvordan hun ser ut,.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mr.Zero, som en annen sa her, spør om hvilke lærere hun har, og at hun burde være glad for at hun slipper en eller annen lærer, alle skoler har en lærer som man ikke vil ha,.Også spør om hvilke eksamener hun skal ha/har hatt,.Så snakker dere om hva DU vil,.Vær avslappet, øyekontakt, smil, og husk ikke no stillhet,.Si den dummeste setningen en at det blir stille,.

 

men hva om jeg aldri møter henne mer? skolen er ferdig, bare eksamen igjen.

Prøv å finn ut hvilke dag hun har eksamen da,.MEN IKKE LA HENNE FÅ VITE DET, så er du i området og når du ser henne, do ur thing Romeo,.

Visst du ikke har sett henne i hele skoleåret før nå, så lurer jeg på hvordan hun ser ut,.

 

jeg ser nye folk på skola hver dag, enda de har gått der i 3 år snart, og vi er bare rundt 500 elever.

Lenke til kommentar
Mr.Zero, som en annen sa her, spør om hvilke lærere hun har, og at hun burde være glad for at hun slipper en eller annen lærer, alle skoler har en lærer som man ikke vil ha,.Også spør om hvilke eksamener hun skal ha/har hatt,.Så snakker dere om hva DU vil,.Vær avslappet, øyekontakt, smil, og husk ikke no stillhet,.Si den dummeste setningen en at det blir stille,.

 

men hva om jeg aldri møter henne mer? skolen er ferdig, bare eksamen igjen.

Prøv å finn ut hvilke dag hun har eksamen da,.MEN IKKE LA HENNE FÅ VITE DET, så er du i området og når du ser henne, do ur thing Romeo,.

Visst du ikke har sett henne i hele skoleåret før nå, så lurer jeg på hvordan hun ser ut,.

 

hun er pen;) det er fordi skolen er svææær og det er mange, derfor har jeg ikke sett hun før nå.

Lenke til kommentar
Mr.Zero, som en annen sa her, spør om hvilke lærere hun har, og at hun burde være glad for at hun slipper en eller annen lærer, alle skoler har en lærer som man ikke vil ha,.Også spør om hvilke eksamener hun skal ha/har hatt,.Så snakker dere om hva DU vil,.Vær avslappet, øyekontakt, smil, og husk ikke no stillhet,.Si den dummeste setningen en at det blir stille,.

 

men hva om jeg aldri møter henne mer? skolen er ferdig, bare eksamen igjen.

Prøv å finn ut hvilke dag hun har eksamen da,.MEN IKKE LA HENNE FÅ VITE DET, så er du i området og når du ser henne, do ur thing Romeo,.

Visst du ikke har sett henne i hele skoleåret før nå, så lurer jeg på hvordan hun ser ut,.

 

jeg ser nye folk på skola hver dag, enda de har gått der i 3 år snart, og vi er bare rundt 500 elever.

 

sånn er det på skolen min også, bare at det er ca 1500 elever:p blir mange å huske på hvis man skal bli kjent med alle

Lenke til kommentar
add henne på facebook. og skriv noe morsomt på wallen.

få i gang en liten samtale før du spør om hun blir med å gjøre noe i sammen en dag.

 

el. du kan ringe og spørre henne.

 

 

lykke til:)

 

takk:D men det er lettere å si det enn å gjøre det

Lenke til kommentar
tja, er vel ikke akkurat så vanskelig å legge hu til på facebook og spørre om noe eksamensrelatert. du finner sikkert noe på veggen hennes allerede som omhandler det, som du bare kan kommentere.

 

spørsmålet er da om hun godtar? jeg hadde ikke godtatt en person som jeg ikke kjenner. Hadde du?

Lenke til kommentar

Hvis hun vet hvem du er (Noe hun tydeligvis gjør) så godkjenner hun deg selvfølgelig. Jeg godkjenner forresten så godt som alle som adder meg, hvis jeg vet hvem de er/kjenner dem/ er bekjent med dem. Men hvis jeg aldri har møtt dem, hørt om dem eller noe sånt gjør jeg det ikke.

 

:)

Lenke til kommentar
tja, er vel ikke akkurat så vanskelig å legge hu til på facebook og spørre om noe eksamensrelatert. du finner sikkert noe på veggen hennes allerede som omhandler det, som du bare kan kommentere.

 

spørsmålet er da om hun godtar? jeg hadde ikke godtatt en person som jeg ikke kjenner. Hadde du?

 

Jeg godtar alle, selv om jeg ikke kjenner de (unntak: folk jeg kjenner og vet jeg ikke kan fordra)

Lenke til kommentar
tja, er vel ikke akkurat så vanskelig å legge hu til på facebook og spørre om noe eksamensrelatert. du finner sikkert noe på veggen hennes allerede som omhandler det, som du bare kan kommentere.

 

spørsmålet er da om hun godtar? jeg hadde ikke godtatt en person som jeg ikke kjenner. Hadde du?

 

Jeg godtar alle, selv om jeg ikke kjenner de (unntak: folk jeg kjenner og vet jeg ikke kan fordra)

 

haha:p

da får jeg håpe at hun fordrar meg og godtar min adding:D

Lenke til kommentar
Om en gutt legger deg til på facebook, vil 99% av alle jenter bli nysjerrig på hvem denne mystiske gutten er og godtar.;)

 

sant;) hehe

 

stemmer ;) med mindre han har et skikkelig teit profilbilde

 

hva er teit bilde da?:p nå har jeg tenkt å legge'a til så ønsk meg lykke til:p

Lenke til kommentar
tja, ville kanskje byttet ut deler av den med litt mer relevant ting da.. siden du tydeligvis vet navnet hennes, og ikke har sett henne live de siste 5 min : p

 

ja, tenkte på det, derfor har jeg ikke gjort noe:p jeg hadde tenkt: "hva faen!?":p

forslag?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...