Gå til innhold

Test: LG KM900 Arena


Anbefalte innlegg

Jeg er på utkikk etter hjelp/informasjon om DivX-avspilleren på denne.

 

Jeg ser at DivX "VOD" må aktiveres. Jeg gjorde som instruksene sa, og fikk via DivX Player til Windows lastet ned en .divx aktiveringsfil, som jeg overførte og spillte av på Arena. Videoen ble spillt fint av, men jeg fikk ingen beskjed om at noe ble aktivert.

 

Når jeg nå prøver å spille av Xvid-filmer på denne får jeg beskjed om "Støttes ikke".

 

Har jeg gjort noe galt, eller støtter ikke denne Xvid? På alle andre enheter jeg har prøvd som støtter DivX går Xvid også helt problemfritt. Er Arena et unntak?

 

Takker for hjelp :)

 

PS: Blir nok en mini-lesertest i løpet av helgen.

Endret av genser
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er på utkikk etter hjelp/informasjon om DivX-avspilleren på denne.

 

Jeg ser at DivX "VOD" må aktiveres. Jeg gjorde som instruksene sa, og fikk via DivX Player til Windows lastet ned en .divx aktiveringsfil, som jeg overførte og spillte av på Arena. Videoen ble spillt fint av, men jeg fikk ingen beskjed om at noe ble aktivert.

 

Når jeg nå prøver å spille av Xvid-filmer på denne får jeg beskjed om "Støttes ikke".

 

Har jeg gjort noe galt, eller støtter ikke denne Xvid? På alle andre enheter jeg har prøvd som støtter DivX går Xvid også helt problemfritt. Er Arena et unntak?

 

Takker for hjelp :)

 

PS: Blir nok en mini-lesertest i løpet av helgen.

konverter til mp4 format eller 3gp da?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Skjønner godt karakteren jeg. Skal man ha seg en touch telefon med stor skjerm, er det ufattelig at epost og nettleser skal være nesten ubrukelig, og når man ikke engang kan høre musikk og kjøre programmer ved siden på en telefon til nesten 4000 kroner, er en 3'er det beste jeg ville gitt. Har selv Nokia 5800 som er lynrask på alt, da skulle den hatt en sekser i stedet for en 5'er.

Lenke til kommentar
... og når man ikke engang kan høre musikk og kjøre programmer ved siden på en telefon til nesten 4000 kroner ...

 

Bare for at ikke andre misforstår - Det går an å spille musikk samtidig som man kjører programmer. Man må ganske enkelt (evt. litt tungvint) aktivere musikken igjen via multitaskmenyen etter man har startet programmet.

Endret av Vaffelkake
Lenke til kommentar

Jeg har nå trykka å trykka å trykka på min nye Arena! Å jeg liker den veeeldig godt!

Surfet litt med den, men altså jeg har ikke bruk for suuuper tjapt nett på mobilen jeg har pc :) MEN det jeg sliter med er at jeg kun ser nummer når noen ringer til meg, å det å de som er langret med +47! er det noe jeg ikke har skjønt med innstillingene eller er det flere som sliter???? Det er MAX irriterende!

Lenke til kommentar
Jeg har nå trykka å trykka å trykka på min nye Arena! Å jeg liker den veeeldig godt!

Surfet litt med den, men altså jeg har ikke bruk for suuuper tjapt nett på mobilen jeg har pc :) MEN det jeg sliter med er at jeg kun ser nummer når noen ringer til meg, å det å de som er langret med +47! er det noe jeg ikke har skjønt med innstillingene eller er det flere som sliter???? Det er MAX irriterende!

 

Dette er fikset i den nyeste oppdateringen om jeg ikke tar helt feil. Jeg har iallefall ikke problem med det etter nyeste oppdatering.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 2 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...