Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Al Nap Modus ?


Anbefalte innlegg

Hei...

 

 

Noen ganger går pcn i Al Nap Modus. Aner ikke hva det er.

Når jeg trykker 1 gang på "shutdown button" blir skjermen svart og det kommer opp:

 

Al Nap.

Are you sure you want to leave Al Nap Mode?

 

(Det begynner å blinke, det kommer prikker og det lagger når jeg kommer i denne modusen. Skjer somoftest når jeg legger ned et spill og går inn på det igjen!)

 

 

 

Takk for hjelp (:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er visst noe som Asus har.

AI Nap – Powersaving and Noise Reducing

With AI Nap, users can instantly snooze the PC without terminating any tasks. The system will continue operating at minimum power and noise till reawakened. Files will continue to download and applications will be run in the quietest state while the system is in AI Nap mode. The system will swiftly wake up in a matter of seconds with a simple click of the keyboard of mouse.

Lenke til kommentar
Det er visst noe som Asus har.
AI Nap – Powersaving and Noise Reducing

With AI Nap, users can instantly snooze the PC without terminating any tasks. The system will continue operating at minimum power and noise till reawakened. Files will continue to download and applications will be run in the quietest state while the system is in AI Nap mode. The system will swiftly wake up in a matter of seconds with a simple click of the keyboard of mouse.

The system will swiftly wake up in a matter of seconds with a simple click of the keyboard of mouse.. skjønte ikke helt den setn ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...