Gå til innhold

Hardware.no: Amd vinner mot Intel, men intet på HW.no?


Anbefalte innlegg

Hmm... Sitter å leser i dagbladet at Intel er dømt til å betale 9.3 milliarder i bot for å hindre AMD... Går over til Hardware.no for å lese mer om dette.. Men her står det ingenting? Er ikke det litt labert for denne nettsiden når til og med Dagbladet er før ute med teknologinyheter??

 

Sukk... Hele Tek.no nettverket faller sammen som ett dårlig korthus i disse dager.. hva skjer da? ny ledelse som gruser alt det som VAR bra?

 

Edit: Vedlegger link til Dagbladets reportasje så dere kan lese den der (i det minste). http://www.dagbladet.no/2009/05/13/nyheter...bruker/6203638/

Endret av Incense
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det henger jo ikke på greip i det hele tatt at det er EU som skal få de pengene. Dommen ble avsatt i en EU domstol også? Mystisk...

 

Ikke mystisk i det hele! Det er for det første ingen dom, men et vedtak/forelegg fra EU-kommisjonen. Og de kan ikke fordele penger til konkurrenter, bare bøtlegge aktører som bryter visse lover.

 

Men dette får diskuteres i egen tråd.

 

Ja hw.no (hele nettverket) er klart på vei til innholdsmessig å kollapse.

Lenke til kommentar

Det står fortsatt ikke noe heller... :hmm:

 

Skal ikke lage noen "jeg hater hw" tråd her..for jeg har surfet denne siden daglig i mange år og har alltid vært fornøyd med innholdet, men i det siste har jeg merket en betydelig forverring i nesten alle segmentene. "Nyhetene" er altfor ofte bare oversatt(når de endelig kommer) fra utenlandske medier uten å tilrettelegge eller suplementere for norske "forhold". Prisguiden har tryna fullstendig siden det ikke legges ut nytt hardware før leeeeeenge etter at det har vært i butikkhyllene, utvalget er også knapt (vet da ikke om dette er butikkenes egen skyld eller treig oppdatering fra HW's side). Samme gjelder også lanseringsguiden.

Anbefalingene mener jeg også burde oppdateres MYE oftere. Når jeg sjekket anbefalingene til spillmaskinen og millionæren rett før jeg kjøpte meg i7-920 så var nesten samtlige deler fra stort sett utgåtte serier. Det er litt trist.

 

Håper dere (HW) igjen kommer opp på høyden. Vil nødig måtte ty til vg eller dagbladet for å finne nyheter innen teknikkens verden.

Lenke til kommentar
Det står fortsatt ikke noe heller... :hmm:

 

Skal ikke lage noen "jeg hater hw" tråd her..for jeg har surfet denne siden daglig i mange år og har alltid vært fornøyd med innholdet, men i det siste har jeg merket en betydelig forverring i nesten alle segmentene. "Nyhetene" er altfor ofte bare oversatt(når de endelig kommer) fra utenlandske medier uten å tilrettelegge eller suplementere for norske "forhold". Prisguiden har tryna fullstendig siden det ikke legges ut nytt hardware før leeeeeenge etter at det har vært i butikkhyllene, utvalget er også knapt (vet da ikke om dette er butikkenes egen skyld eller treig oppdatering fra HW's side). Samme gjelder også lanseringsguiden.

Anbefalingene mener jeg også burde oppdateres MYE oftere. Når jeg sjekket anbefalingene til spillmaskinen og millionæren rett før jeg kjøpte meg i7-920 så var nesten samtlige deler fra stort sett utgåtte serier. Det er litt trist.

 

Håper dere (HW) igjen kommer opp på høyden. Vil nødig måtte ty til vg eller dagbladet for å finne nyheter innen teknikkens verden.

I følge webavdelingen i bedriften jeg jobber i, som annonserer i Prisguiden, så er HW håpløst trege med å oppdatere varer, priser og lagerstatus.

Lenke til kommentar

Les mer her:

http://www.digi.no/813282/intel-maa-betale...stor-bot-til-eu

http://www.digi.no/813440/intel-spiller-dum

http://www.digi.no/813321/amd-gleder-seg-t...-konkurranse%BB

 

EU som ileggerbot til Intel, slik at Intel må betale til EU og ikke AMD, siden EU representerer forbrukerne som har lidd pga det.

 

Rart at prisguide er så trege, det er jo inntektskilden deres nr1.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...