Gå til innhold

Den lille solbrilletråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du seriøs?

Det er jeg. Og jeg er ikke ute etter hva folk syns, men hvor man får kjøpt. Mente ikke akurat de spesifike brillene han bruker der, men lignende det han vanlighvis bruker.

• 4 uker senere...
Skrevet

Noen som vet om en nettbutikk som selger Frogskins/Wayfarer fakes billig, jeg har legit fra før. Men russetiden kommer, men lett å miste de når det blir mørkt og du er wasta til de grader. Så må ha noen jeg kan miste uten at det gjør så mye.

Skrevet

Kom gjerne med forslag til ny emnetittel.

Kan jeg få fremme et forslag om at vi skriver "Den lille solbrilletråden". Orddelingsfeil er the devils work.

Uansett, får være on-topic as well. Hva fortrekker dere av briller egentlig? Jeg fant et gammelt par med clubmaster i skapet, må si de egentlig er ganske fine. Dog litt like wayfarer.

Skrevet

Ikke nok til at du poengterte det på førstesiden din noob! :tease:

Men var jo lettere sagt en gjort å endre emnetittelen nå da, står bare "laster" i evig tid når jeg skal endre førstepost. Så det får jeg fikse siden. Brilletips til sommeren, Fredrik?

Skrevet

Solbriller + meg = fail, så jeg er kanskje den personen i verden med minst peiling på solbriller. Tror ikke jeg har hatt på meg et par på flere år :p

Skrevet (endret)

Har sykt lyst på Louis Vuitton Red Evidence Millionaire Shades, men jeg har dessverre ikke 6000-7000 å bruke på solbriller for øyeblikket :(

Capturedcran2009-12-18014727.jpg

Er veldig glad i de sorte Ray Ban 2140 Wayfareres jeg har da :yes:

Endret av DJCrapBag
Skrevet

De kostet 3950 i Oslo, men siden Pund-NOK går opp og ned, vet jeg ikke hva de ligger på nå. Og dersom du har litt over gjennomsnittet stort hode, vil de se latterlige ut på deg.

Skrevet

Denne tråden har jeg ikke lagt merke til før.

Jeg har noen enkle Pradabriller som ble kjøpt inn i Roma i 2007 eller noe.

SPR_54_H_1BC_1A1_04.jpg

Ikke helt like som de på bildet, mine er helt sorte og da syns nesten ikke de stripene som går bra selve brillen.

Skrevet (endret)

Har sykt lyst på Louis Vuitton Red Evidence Millionaire Shades, men jeg har dessverre ikke 6000-7000 å bruke på solbriller for øyeblikket :(

*snap*

Er veldig glad i de sorte Ray Ban 2140 Wayfareres jeg har da :yes:

Lignet egentlig litt på Carrera-briller, i den grad man mener solbrillemerker skal være originale.

Endret av WASD
  • 1 måned senere...
Skrevet

Skulle hatt et par solbriller for sommeren. Kunne godt tenke meg noen orginale wayfarer eller pilot, men tar gjerne imot tips til alle typer inkl de billige utgavene da det er begrenset hvor godt jeg kler solbriller

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...