Gå til innhold

[Løst]Nummerskilt til sykkelstativ


Rambol

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takker for alle svar. Blir nok et hjemmelaget skilt, men har dessverre ikke svipenn :!: Blir vel bare å handle inn noen klistremerker og en liten bit plast så går det nok bra. Tenkte bare å forhøre meg om det var mulig å kjøpe et ekstra bilskilt hos trafikkstasjonen eller om jeg måtte lage et selv.

Alle lys osv er ivaretatt, kjøpte et slikt sykkelstativ:

http://www.oslosportslager.no/produkt/thul...este-19474.aspx

Handlet brukt selvfølgelig og fikk det til en tusing.

 

Takker for alle svar, satser da på at onkel ikke stanser meg ved første anlednig ;)

Lenke til kommentar

Da fikk jeg endelig somlet meg til å ringe trafikkstasjonen og de informerte om at det var fullt mulig å få trykket opp et skilt til sykkelstativ. Dette kostet ca kr 50 å få, man måtte bare stikke oppom og bestille (og forhåndsbetale) så kom det etter 3-4 dager så da får jeg stikke oppom de en dag og bestille.

Lenke til kommentar
Hvis Lator Skiltfabrikk sitt produkt er lovlig, kan jeg da lage et eget med maling og papp?

 

Ja det kan du. Du kan for all del også bruke svipenn og treplanker også :)

I lovsitatet tidligere i tråden står det at skiltet må være svart på hvitt eller aluminium. Så den går nok ikke. :)

Lenke til kommentar

Vel, da er skilt på plass.

Dersom andre skulle være interessert i dette så kan jeg informere om følgende:

Etter å ha stått i kø hos biltilsynet med ikke mindre enn 67 personer foran meg i køen fikk jeg til svar da jeg kom til skranken at "Skilt til sykkeltilhenger får du ikke hos oss, da får du dra til skiltprodusenten". Dette til tross for at jeg fikk beskjed pr tlf at dette var en smal sak :mad:

 

Stakk da til skiltprodusenten (Lørenvangen 23 på Økern for de som måtte bo i Oslo) som lagde et skilt til meg med en gang, pris kr 200,-.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...