Gå til innhold

[Løst]Hvilken dato kommer red bull til butikkene?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er jo vanlig Urge da :)

EDIT: Hvis du klikker deg inn på Urge Intense så står det:

Den selges på 0,5 liters drikkebokser og har et høyt nivå av koffein på 150mg/l.
Endret av 2mmy91
Gjest Slettet+alsdf
Skrevet
Noen som har sett redbull i noen butikker ennå?

I såfall, hvilke og hvor? :p

Har ventet lenge nå :wallbash:

Skrevet (endret)

Ifølge en facebook gruppe, selges den nå på Lerøy Mat i kjelleren på galleriet i Bergen. Har ikke sett enda, men sjekker det ut på fredag etter eksamen :)

Endret av Manet
Skrevet
Ifølge en facebook gruppe, selges den nå på Lerøy Mat i kjelleren på galleriet i Bergen. Har ikke sett enda, men sjekker det ut på fredag etter eksamen :)

Det er red bull cola de selger der, til 30kr boksen!

Skrevet

Det er jo helt avsindig dyrt! Er den god da? Jeg må tilstå at jeg verken har smakt redbull eller redbull cola.

Skrevet (endret)

Jeg er hypp på redbull pga koffeinmengden. Slipper å helle i seg flere bokser med masse sukker for å få samme oppkvikkende effekt

Så de selger red bull cola, den med kokain i seg?

Endret av Manet
Skrevet

Det er jo helt avsindig dyrt! Er den god da? Jeg må tilstå at jeg verken har smakt redbull eller redbull cola.

Ikke prøv den. Var bare så vidt jeg klarte hele boksen da jeg kjøpte den i syden i februar.

Skrevet
Jeg er hypp på redbull pga koffeinmengden. Slipper å helle i seg flere bokser med masse sukker for å få samme oppkvikkende effekt

Så de selger red bull cola, den med kokain i seg?

Hehe ja, det var vel snakk om små mengder kokain ja. :)

Såvidt jeg forstod så brukte de en ekstrakt fra bladene på koka-planten... :D

Skrevet

Jeg syns det går så mye rykter om hva som er forskjellig fra den originale RBen og den som kommer i Norge.

Er det noen som har en offisiel uttalelse om det, eller en som er HELT sann? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...