Gå til innhold

Trenger tastatur, mus og musematte til å spille med


Anbefalte innlegg

Kunne ikke lavær å spille litt idag:D men finner kjapt ut at jeg må oppgradere tastatur, mur å matte. Har tenkt mye på mirror tastaturet og vill helst ha en mus som er mest mulig lik MX510. Mus matte er ikke så viktig, men har plass til 40x35cm.

 

M.V.H

Endret av datating
Emnetittel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor fungerer ikke det oppsettet du har? Spillte CS i min tid med kulemus, senere gikk jeg over til MS intellipoint 3.0 og 4.0, så tilbake til 3.0. Tastaturet har vært det samme heletiden, over 7år. Musmatter er det jo bare å se på, jeg selv foretrekker q-pad.

 

<Til syvende og sist, er det du som skal spille, ikke utstyret>

Lenke til kommentar
Hvorfor fungerer ikke det oppsettet du har? Spillte CS i min tid med kulemus, senere gikk jeg over til MS intellipoint 3.0 og 4.0, så tilbake til 3.0. Tastaturet har vært det samme heletiden, over 7år. Musmatter er det jo bare å se på, jeg selv foretrekker q-pad.

 

<Til syvende og sist, er det du som skal spille, ikke utstyret>

 

 

Stemmer det siste sitatet ditt der. MEN musen min reagerer ikke på knappene noenganger osv. det er irriterende når du sitter jeg spiller. Og akk. nå så har jeg ingen musmatte. Og tastaturet skal jeg bytte ut. det jeg har nå er ubehagli å skrive på.

Lenke til kommentar

Har lenge levd med skikkelig utdatert mus og tastatur. Greit nokk, men du aner ikke hvor fantastisk det var å få en skikkelig gaming mus med to macro knapper du kan sette til hva som helst på wow. Samme gjelder logiteck g15 tastatur, utrolig behagelig å skrive med og har en kul skjerm der du fks. kan styre musikk.

 

Desverre ble Fataal1ty musen min defekt, så nå må jeg også skaffe meg en ny.

Ser etter en behagelig mus som fyller hånden med macro knapper du umiddelbart kan trykke på.

Lenke til kommentar
Har lenge levd med skikkelig utdatert mus og tastatur. Greit nokk, men du aner ikke hvor fantastisk det var å få en skikkelig gaming mus med to macro knapper du kan sette til hva som helst på wow. Samme gjelder logiteck g15 tastatur, utrolig behagelig å skrive med og har en kul skjerm der du fks. kan styre musikk.

 

Desverre ble Fataal1ty musen min defekt, så nå må jeg også skaffe meg en ny.

Ser etter en behagelig mus som fyller hånden med macro knapper du umiddelbart kan trykke på.

 

 

MX510:en min funker :) tror nok bare den fikk noe illebeffinende. Har akk. satt sammen nye pc:n min å fikk ny kjøler idag til PCU og ny skjerm:D

 

Men kommer bestille Mirror tastaturet når lønninga kommer nå så blir det orden:D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har ikke prøvd det, men år HW anbefaler det skal det nok være ganske bra, her er testen HW gjorde http://www.hardware.no/artikler/mist_oghma/46263/1 Men hvis du allerede ikke har kjøpt mus er Roccat Kone absolutt å anbefale, når vennene mine har vært på besøk og brukt maskinen min har alle reagert på at musen var knallgod, praktisk med alle de 5 bruksprofilene man kan endre på selv, stillig og se på med alle de forskjellige lysene man kan velge og ikke minst kjempebehagelig. Musematten som er nevnt lenger opp fra Steelseries skal også være kjempebra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...