Gå til innhold

Project: Insane in the Membrane, og andre syke achievements/grinds


Anbefalte innlegg

Så ja, nå etter 4 mnd pause fra wow har jo Ulduar kommet, jeg tenkte forsåvidt at jeg aldri skulle begynne igjen, men etter jeg så at det hadde kommet en ny feat of strength som heter Insane in the Membrane (http://www.wowhead.com/?achievement=2336), så følte jeg en umenneskelig trang til å gjøre akkurat dette, Shen'dralar har jeg gjort allerede, Ravenholdt ble ferdig i natt, Bloodsail her foreleden dag, og skal til å starte på den SYKT lange grinden til Bloodsail Buccaneers exalted. Deretter blir det Steamwheedle Cartel.

 

Jeg tenkte vi kunne ha denne tråden for de som skal til / har begynt på noe i deres øyne er "hardcore", jeg vil ikke ha noe av nolife kommentarer her, folk skal få gjøre som de vil, når man først betaler for å spille skal man kunne velge fritt :)

 

Så kjør på :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
haha så forferdelig :p Eneste semi-hardcore jeg har gjort i løpet av WoW siden release er å ta Wintersaber factionen til exalted. Dette må vel slite på den mentale helsen din? Lykke til uansett :D Kult mål!

 

Regner med du da tok Wintersaber til exalted før reputaion changen kom? Nå er jo det å grinde rep med dem lett.

Lenke til kommentar
Så ja, nå etter 4 mnd pause fra wow har jo Ulduar kommet, jeg tenkte forsåvidt at jeg aldri skulle begynne igjen, men etter jeg så at det hadde kommet en ny feat of strength som heter Insane in the Membrane (http://www.wowhead.com/?achievement=2336), så følte jeg en umenneskelig trang til å gjøre akkurat dette, Shen'dralar har jeg gjort allerede, Ravenholdt ble ferdig i natt, Bloodsail her foreleden dag, og skal til å starte på den SYKT lange grinden til Bloodsail Buccaneers exalted. Deretter blir det Steamwheedle Cartel.

 

såvidt jeg vet trenger du bare å være honored med bloodsail buccaners for å få achievmenten complete, det står foressten mange bra tips her

Lenke til kommentar
Så ja, nå etter 4 mnd pause fra wow har jo Ulduar kommet, jeg tenkte forsåvidt at jeg aldri skulle begynne igjen, men etter jeg så at det hadde kommet en ny feat of strength som heter Insane in the Membrane (http://www.wowhead.com/?achievement=2336), så følte jeg en umenneskelig trang til å gjøre akkurat dette, Shen'dralar har jeg gjort allerede, Ravenholdt ble ferdig i natt, Bloodsail her foreleden dag, og skal til å starte på den SYKT lange grinden til Bloodsail Buccaneers exalted. Deretter blir det Steamwheedle Cartel.

 

såvidt jeg vet trenger du bare å være honored med bloodsail buccaners for å få achievmenten complete, det står foressten mange bra tips her

For å nå exalted må du vist spare alle quest turnins til 20999/21000. og drepe en goblin i badlands sånn 200000 ganger for å komme gjennom revered.

Lenke til kommentar

Bloodsail er på 1200/21000 nå, bruker en annen fyr sin alt og powerlvler herbalism og inscroption,

 

Jeg vet jeg bare trenger honored med bloodsail, men nå har jeg forsåvidt 43 exalted factions (Alle Steamwheedle tar jeg etter Bloodsail er ferdig) så hvorfor ikke flere :p

 

Har 8000/12000 med Darkmoon og den er desidert den jævligste driten å farme til exalted

Lenke til kommentar
Bloodsail er på 1200/21000 nå, bruker en annen fyr sin alt og powerlvler herbalism og inscroption,

 

Jeg vet jeg bare trenger honored med bloodsail, men nå har jeg forsåvidt 43 exalted factions (Alle Steamwheedle tar jeg etter Bloodsail er ferdig) så hvorfor ikke flere :p

 

Har 8000/12000 med Darkmoon og den er desidert den jævligste driten å farme til exalted

 

Jeg trodde Shen'dralar var værst, ettersom du bare kan levere Librams for rep til dem. Eller har jeg oversett noe?

Lenke til kommentar
achievmenten burde jo hete "insanly little else to do"

men er imponerende tålmodighet, stå på

 

Kan egentlig anbefale alle å gjøre denne. Det er ikke "insanely little else to do", men en fin ting å gjøre på lang sikt istedenfor å dile i Dalaran og sulle i Guildchat.

 

Jeg prøver å få 40 exalted, insane, loremaster, samt samle så mye mounts og pets som mulig, + at jeg vil prøve å gjøre alle quests ingame. Er snart ferdig med 0.5 tier questlinen, og er godt i gang med AQ40 questlinen. Det gjør egentlig bare at jeg har veldig mye å gjøre, og har det veldig gøy når jeg er ingame.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...