Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forsmådde og bitre menn


Anbefalte innlegg

Det går ikke på utseendet, det går på skjarm ;) Ta på deg noe klær som er passelig "utfordrende" for deg, et stort smil om munnen og stikk på byen. Så passer du på å ikke skremme alle vekk med å høylytte diskusjoner om moral og etikk, prat heller om noe overfladisk som alle andre. Eller enda bedre, kom deg ut på dansegulvet!

 

Jeg vedder en tikroning på at du, om du tar hvem som helst, får napp i løpet av 30 minutter.

 

Skal gi deg sjarm, jeg. Dette har jeg faktisk testet ved flere anledninger, og det er alltid den sure, avvisende, pene venninna mi som for oppmerksomhet på byen, så jeg vet godt hvordan tingenes tilstand er.

 

Antagelig ville jeg fått napp om jeg tok hvem som helst, ja. Men det er jeg ganske sikker på at de fleste menn ville fått, også. Det er ikke bare menn som er desperate, nemlig. ;)

 

Vet du, jeg har litt lyst å møte deg og stikke på byen i lag med et skjema, og notere hvem som blir sjekket opp flest ganger, bare for å motbevise deg :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vet du, jeg har litt lyst å møte deg og stikke på byen i lag med et skjema, og notere hvem som blir sjekket opp flest ganger, bare for å motbevise deg :p

 

Ja, da skulle du få sett, for jeg overdriver faktisk ikke.

 

Men jeg mener fortsatt at menn også kan få seg napp om de tar det de får. Er det høl er det håp, som de sier herover. :cool:

Lenke til kommentar
(...)

 

Skal gi deg sjarm, jeg. Dette har jeg faktisk testet ved flere anledninger, og det er alltid den sure, avvisende, pene venninna mi som for oppmerksomhet på byen, så jeg vet godt hvordan tingenes tilstand er.

 

Antagelig ville jeg fått napp om jeg tok hvem som helst, ja. Men det er jeg ganske sikker på at de fleste menn ville fått, også. Det er ikke bare menn som er desperate, nemlig. ;)

 

Nå aner jeg ikke hvordan du ser ut, men på byen har man stort sett KUN utseende som referansepunkt; spesielt da det på mange utesteder er til dels svært vanskelig å prate med folk grunnet høy musikk og promille. At folk med eksepsjonelt utseende da får mer oppmerksomhet er nokså naturlig. Privatfester eller sammenhenger hvor alkohol kanskje ikke en gang inngår kan da være en god del bedre, siden man da faktisk får en mulighet til å bli kjent med folk utover ytre utseende. Ingen med rimelig vett leter vel bevisst etter den store kjærligheten på byen uansett.

 

Når det er sagt, forsøker du selv å ta initiativet noen ganger? I så fall, hva går du etter? Mulig jeg virker som jeg har hakk i plata her, men tror ikke kvinner er så fryktelig ulike menn her. Med liten mulighet til å se flere sider ved folk tiltrekkes man stort sett av ytre faktorer, og med alkohol blir vi nok enda mer primitive. Gikk nettopp gjennom sentrum (i edru tilstand) med en kamerat som er litt røslig, og av de halvfulle jentene vi traff på underveis fikk jeg en del mer oppmerksomhet enn ham (selv om han er en hyggelig kar). Altså; ikke ta det så personlig hvem halv- eller helfulle folk på byen velger å rette sin oppmerksomhet mot.

 

(Forresten, hvorfor gidde å ha sure venner? :p )

Lenke til kommentar

Det er en grunn til at jeg ikke gidder å gå på byen, da. Byen suger balle. Jeg orker ikke det presset der, jeg. Føles som man er under vurdering hele tiden, og det er mer pes enn det er moro. Ikke drikker jeg heller, så der er det fint lite å hente.

 

Det hender jeg tar initiativ, ja. Men jeg er ganske klønete på flørting, og skjønner ikke en dritt av subtile signaler. Hva jeg går etter? Ikke kjekkaser, i hvert fall. Interessante typer, som har sterke meninger, god moral (wow, ja), deler mine verdier og virker selvsikker og trygg.

 

 

Meh. Å ha sure venner slår såvidt å ha ingen venner.

Lenke til kommentar
Det er en grunn til at jeg ikke gidder å gå på byen, da. Byen suger balle. Jeg orker ikke det presset der, jeg. Føles som man er under vurdering hele tiden, og det er mer pes enn det er moro. Ikke drikker jeg heller, så der er det fint lite å hente.

 

Det hender jeg tar initiativ, ja. Men jeg er ganske klønete på flørting, og skjønner ikke en dritt av subtile signaler. Hva jeg går etter? Ikke kjekkaser, i hvert fall. Interessante typer, som har sterke meninger, god moral (wow, ja), deler mine verdier og virker selvsikker og trygg.

 

Jepp, enig med deg når det gjelder byen. Grunnen til at jeg refererte til byen var at du selv nevnte hvem som fikk oppmerksomhet der. Har mer eller mindre kutta byen selv, da jeg drikker lite og ikke synes settingen i seg selv er så rasende festlig at det gjør noe. Det jaktes stort sett på ons, noe vi tross alt ikke alle synes er så fantastisk spennende. Jeg følger med om venner skal ut en tur, det er stort sett det.

 

Siden vi nå er ute av "på byen"-settingen, åpnes det jo opp for å se flere sider av folk enn det ytre. Flott å høre om jenter som er genuint interesserte i meninger, moral og verdier utover hvem som burde vunnet Paradise Hotel (ugh)! Flørting og subtile signaler er det forsåvidt mange som er dårlige på (av begge kjønn), og om det er en trøst tør jeg nesten vedde på at det er flere menn som egentlig ser etter blide jenter med litt meninger og vett enn de som jakter utelukkende på de modellpene ;).

 

Meh. Å ha sure venner slår såvidt å ha ingen venner.

 

Mulig. Mente ikke noe vondt med det, bare pussig å se venner definert som sure! Men ingen venner... litt off topic, men det er som regel lang fra umulig å finne flere! Finnes mange hyggelige mennesker i organisasjoner rundt om kring, om en ser seg litt om som er veldig vennlige ovenfor nye medlemmer - spesielt i byer :)

Lenke til kommentar

Jeg tolker dette som at du mener gutter er bitre på de pene jentene og at dere mindre attraktive har en bedre personlighet å komme med?

 

Er jo samme som med det kjente "lets just be friends" på jenter. Hun klager til sin guttevenn om alle de hun trodde var kjekke gutter som egentlig behandler henne som dritt. Beskriver drømmemannen og forstår ikke at han sitter rett foran henne.

 

Dette du mener?

Lenke til kommentar
Jeg tolker dette som at du mener gutter er bitre på de pene jentene og at dere mindre attraktive har en bedre personlighet å komme med?

 

Er jo samme som med det kjente "lets just be friends" på jenter. Hun klager til sin guttevenn om alle de hun trodde var kjekke gutter som egentlig behandler henne som dritt. Beskriver drømmemannen og forstår ikke at han sitter rett foran henne.

 

Dette du mener?

 

hole in one ;)

Lenke til kommentar
Jeg tolker dette som at du mener gutter er bitre på de pene jentene og at dere mindre attraktive har en bedre personlighet å komme med?

 

Er jo samme som med det kjente "lets just be friends" på jenter. Hun klager til sin guttevenn om alle de hun trodde var kjekke gutter som egentlig behandler henne som dritt. Beskriver drømmemannen og forstår ikke at han sitter rett foran henne.

 

Dette du mener?

 

Niks. Men jeg er klar over at det forekommer ganske ofte.

Lenke til kommentar
[...]Det jaktes stort sett på ons, noe vi tross alt ikke alle synes er så fantastisk spennende.

 

Spot on. Det er et evig pes, spør du meg. Men mindre man går ut med en venneflokk, da. Men mine venner er kåtsekker de også, så da er man like langt.

 

Siden vi nå er ute av "på byen"-settingen, åpnes det jo opp for å se flere sider av folk enn det ytre. Flott å høre om jenter som er genuint interesserte i meninger, moral og verdier utover hvem som burde vunnet Paradise Hotel (ugh)! Flørting og subtile signaler er det forsåvidt mange som er dårlige på (av begge kjønn), og om det er en trøst tør jeg nesten vedde på at det er flere menn som egentlig ser etter blide jenter med litt meninger og vett enn de som jakter utelukkende på de modellpene ;) .

 

Joda, det er nok sånn etter hvert som man blir eldre. Per nå, oppfatter jeg det ikke helt sånn, men det går selvsagt begge veier. Jenter kan være like overfladiske og meningsløse, de. Men akkurat sånne mennesker gjør det meg ikke så veldig mye å ikke få oppmerksomhet fra. :whistle:

Lenke til kommentar

Ut på byen er kjedelig siden en stort sett treffer kjedelige folk der som har som mål å avslutte dagen med ONS, som introspector sier. Private fester er et hakk bedre, men aller kjekkest må det no være å istedet gjøre noe konkret sammen enn å bare sitte med en haug folk du ikke liker så alt for mye og preike skit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...