Gå til innhold

Kjøp av belte


Anbefalte innlegg

Oko, tenkt å mekke meg et fancy belte, men skal ærlig innrømme jeg er rimelig amøbe på moter og har aldri brukt belte noe særlig tidligere. Kjøpte nye sko her forleden, burde beltet stå til disse skoene, eller er det viktigere at det passer til andre ting? Og hvor får jeg kjøpt et brukbart, stilig belte til ikke altfor mange grunker?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Oko, tenkt å mekke meg et fancy belte, men skal ærlig innrømme jeg er rimelig amøbe på moter og har aldri brukt belte noe særlig tidligere. Kjøpte nye sko her forleden, burde beltet stå til disse skoene, eller er det viktigere at det passer til andre ting? Og hvor får jeg kjøpt et brukbart, stilig belte til ikke altfor mange grunker?

 

Hvilke farge er det på skoene? Er skoene hvite så synes jeg ikke det er noe kult med hvit belte. Men er de svarte så synes jeg det er kult. Jeg er veldig tilhenger av å ha sin egen stil, og velge det man føler er kult på seg selv og kær man føler seg konfortabel med. Beltespenner.com er ei side å anbefalle. Har aldri handlet der før da jeg kun handler elvarer på nett. I vanlige butikker synes jeg urban og brandstad har kule belter..

Lenke til kommentar

For all del, ikke kjøp deg belter på hverken beltespenner.com eller urban! Der får du bare svineharry greier! Skal du ha et enkelt og greit belte til en billig penge vil jeg anbefale H&M, Zara eller en lignende butikk! Dersom du er villig til å gå litt opp i pris kan du egentlig gå så og si overalt som selger herreklær i litt høyere kvalitet.. Men det kommer jo selvfølgelig helt ann på hva du skal bruke beltet til!

Lenke til kommentar

Jeg liker ToS sine belter. De har god kvalitet, og ser diskret, men bra ut.

Jeg bruker alltid sorte belter, da det passer til det meste.

Hadde jeg brukt hvite bukser, hadde jeg nok kanskje brukt hvitt belte, men det er ikke et problem for meg.

Endret av Rs125
Lenke til kommentar

Helst skal beltet være samme farge som skoene.

Jeg skal innrømme at etter å ha kjøpt masse billige belter til sånn type 150 kr, på gata og i boder osv, har jeg helt sluttet med dette. Er det noe som er viktig for hvordan buksen sitter, hvordan du ser ut, osv, så er det et skikkelig godt belte.

 

Jeg investerte i et dobbeltsydd skinnbelte til 700 kroner i Tyskland, og kunne ikke vært mer fornøyd. De greiene som selges på gata osv er ikke ordentlig. For det første er det ikke skinn, og for det andre så sitter de dårlig på kroppen. Hvis det så står at det er skinn, så er det løgn :)

Lenke til kommentar

Så lenge man kjøper beltet i en nogenlunde respektabel forretning kan man være sikre på at beltet er skinn, dersom de sier det i butikken. Et godt skinnbelte kan du få tak i så billig som 2-300 kr. hvis du er heldig! Og har man først kjøpt et belte av ekte skinn, så kommer det til å vare deg en stund:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...