Gå til innhold

Da er det bare å signere seg opp til Starcraft 2 BETA!


Anbefalte innlegg

Blizzard har åpnet sign-up for SC2 beta!

 

For å signere deg opp må du registrere deg en ny konto på battle.net:

https://eu.battle.net/login/login.xml

 

Deretter må du skrive inn minst 1 cd-key av et blizzard spill du har. Man får da muligheten til å gå inn på beta profile settings, der man kan signere opp til beta.

 

Kan også nevnest at de spillene man registrerer på kontoen har man muligheten til å laste ned. Jeg som har registrert Starcraft og Warcraft 3 har nå mulighet til å laste de ned, på lik måte som på steam.

 

Om man spiller WoW så har man mulighet til å "merge" b.net kontoen med WoW kontoen.

Endret av AshtraY
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kunne tenkt meg å prøve beta, men har faktisk ingen blizzard spill!

 

Da synest jeg du bør kjøpe Warcraft 3, Diablo 2 og Starcraft. Disse titlene er noe av det beste som er å finne på pc-plattformen, særlig om du liker multiplayer. Grafikken er timeless, og spillene kan kjøpest for en skarve 100lapp.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Er det bare å oppdatere "Beta profile settings" og velge at du er interessert i å teste

edit: jepp

 

Btw, jeg meldte meg på email-listen når det var mulig å melde seg på beta, men har ikke fått noe.

Har ikke fått noe. :hmm:

 

Er på sykehus på laptopen atm, venter til jeg kommer hjem med SystemChecken på gamer PCen :p har vel større sjans for å få invite til Starcraft 2 da :D

Lurte akkurat på det samme selv. Er ikke hjemme, så bruker laptopen.

 

Men er vel flere med gamer-pc så er kanskje større sjanse med en laptop?

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Er det bare å oppdatere "Beta profile settings" og velge at du er interessert i å teste

edit: jepp

 

Btw, jeg meldte meg på email-listen når det var mulig å melde seg på beta, men har ikke fått noe.

Har ikke fått noe. :hmm:

 

Er på sykehus på laptopen atm, venter til jeg kommer hjem med SystemChecken på gamer PCen :p har vel større sjans for å få invite til Starcraft 2 da :D

Lurte akkurat på det samme selv. Er ikke hjemme, så bruker laptopen.

 

Men er vel flere med gamer-pc så er kanskje større sjanse med en laptop?

 

Sålenge du har en maskin som ikke er mer en 5 år gammel så går det nok fint! Blizzard vet at de fleste av kundene ikke har det nyeste av hardware. Med det sagt er det lurt at spillet fungerer bra og bugfritt på selv de eldre maskinene.

Lenke til kommentar
Er det bare å oppdatere "Beta profile settings" og velge at du er interessert i å teste

edit: jepp

 

Btw, jeg meldte meg på email-listen når det var mulig å melde seg på beta, men har ikke fått noe.

Har ikke fått noe. :hmm:

 

Er på sykehus på laptopen atm, venter til jeg kommer hjem med SystemChecken på gamer PCen :p har vel større sjans for å få invite til Starcraft 2 da :D

Lurte akkurat på det samme selv. Er ikke hjemme, så bruker laptopen.

 

Men er vel flere med gamer-pc så er kanskje større sjanse med en laptop?

Nå vet jeg ikke helt hvor kravstor StarCraft 2 er, men siden man må legge med en "SystemCheck" så anntar jeg at de med kraftig hardware vil få invite først, ikke vet jeg, slik var det med Age of Conan iallefall :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Nå vet jeg ikke helt hvor kravstor StarCraft 2 er, men siden man må legge med en "SystemCheck" så anntar jeg at de med kraftig hardware vil få invite først, ikke vet jeg, slik var det med Age of Conan iallefall :p

Kanskje jeg skal endre specs da.

 

Men tror dere man blir meldt på beta for Diablo 3 og slikt også?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...